Thursday, December 22, 2016

Quote Of The Day




.:: UJIAN, hadirnya BISU. Hadirnya tidah TERDUGA. Ada kala ujian itu bertandang untuk membersihkan DOSA. Ada kala untuk mengajak kita bertanya, apakah diri sudah terlupa?? Ya.. terlupa siapakah kita disisi-NYA. Terlupa dari mana datangnya dan ke mana pula hala hidup kita? Terlupa kita sebenarnya tidak punya apa-apa. Apakah masih ingin menderhaka pada-NYA? ;;.

Tuesday, October 4, 2016

Lama menyepi

Assalamualaikum..

Lama menyepi kan? Dah berkali-kali bersawang dah blog ni.. apa yg nak dituliskan pun xtau.. Tapi insyaAllah.. akan cuba kembali aktif menulis.. Cuba untuk curi2 masa nk menulis.. Kot la TERcuri masa kan.. leh la menulis.. Kot tak TERcuri masa tu.. bersawang la blk blog ni.. Ekekekek.. Tenggelam timbul.. tenggelam timbul ko cah.. Kemain lagi.. Propa lebih ni... :P

Saja je menulis ni.. Nak bagi nyawa2 ikan kat blog ni.,. Mana tau kot2 lepas ni timbul balik kerajinan nak menulis kan.. Bernyawa la balik nnt kan.. Tulis apa pun xtau lagi  nok.. Asyik tulis.. padam.. tulis.. padam.. tulis.. padam.. itu je la yg ko pandai cah.. 

Ok la.. nnt sambung lg yer.. Daaaaa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...