Monday, July 25, 2016

Belated Happy Birthday Cah!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah masih diizinkan oleh Allah untuk Cah terus menghirup udara dan masih bernafas sehingga kini.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah,, Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah.. Terima kasih atas kurniaanmu sehingga kini.. Masih aku diberi peluang dan ruang untuk meneruskan kehidupanku sehingga sampai waktunya ajalku akan dijemput olehNYA.. Sehingga akn tiba hari itu,, Kehidupan perlu diteruskan demi mencari bekalan disana kelak. 

Lahir pada hari Jumaat di dalam bulan Ramadhan.. Moga aku juga dijemput pada yang sama dan dalam bulan yang Mulia juga.. Moga aku memperolehi peluang itu Ya Allah. Bila sebut tentang kelahiran.. Pasti juga akan menyebut tentang kematian. Sesuatu yang kita tidak tau masa dan tarikh nya.. Sesuatu yang kita tau.. tetapi tak terjangka akan kedatangannya.. sejam lagi? Hari ini? Esok atau lusa? Bila?? Tidak diketahui.. Hanya Allah yang maha mengetahui.. Eh? Teremo plak.. Ngeeee..

Untuk semua yang telah memberi ucapan di whatsapp.. Wechat.. Telegram.. FB msg.. SMS.. Call.. Terima kasih cah ucapkan.. Terima kasih kerana mendoakan yang baik2 buat cah.. Cah sangat2 hargainya..  Terima kasih.. 

Ok la.. tak tau nak tulis apa lagi ni.. Kot nanti ada idea lagi.. Cah tulis naa... Sementara tu.. Stop dulu.. Daaaaaa... Peace! 

Monday, July 4, 2016

Salam 29 Ramadhan

Assalamualaikum..

Haaaaa... Pejam celik dah 29 Ramadhan dah.. Kejap je masa berlalu dan ramadhan bakal meninggalkan kita.. Akan berjumpa kembali selepas 11 bulan Islam yang akan datang.. Entah sempat atau tidak menyambut ramadhan yang akan datang.. Huhuhuh..

Hari ni dan esok  cah keje lagi.. Macam yang cah cakap hari tu.. Cah tak cuti.. So.. Hari ni kita leh wat drift kat parking lot ofis yer.. Parking lot kosong kekdahnya.. Ofis pun suam2 kuku dah ni.. Kengkawan yang rajin pasang lagu raya seme dah balik kampung.. Makanya sunyi sepi bagai dilanggar garuda lakhofis jadinya. Krikk.. Kriikk.. Krikk.. 

Hari ni pengumuman bila tarikh raya kan? Makanya tunggu sajalah pengumumannya.. kot raya esok.. makanya.. malam kang bodosup la balik ko PD.. kot lusa baru raya.. so.. ptg selasa tu boleh la man2.. slow2 balik PD yo. Haiiisshhhh!! sunyi sepi sesangat lak aii ofis ni.. Layu je mata ni dibuatnya.. Ada yang ZZZZZZzzzzzzzz jap lagi ni kang.. Menguap toksah cakap la.. dah berpuluh kali nguap kot.. heheheheh.. 

Ok la.. nanti sambung lagi yer.. takde idea dek kerana otak tepu menguap berpuluh kali,. Daaaaaa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...