Tuesday, October 4, 2016

Lama menyepi

Assalamualaikum..

Lama menyepi kan? Dah berkali-kali bersawang dah blog ni.. apa yg nak dituliskan pun xtau.. Tapi insyaAllah.. akan cuba kembali aktif menulis.. Cuba untuk curi2 masa nk menulis.. Kot la TERcuri masa kan.. leh la menulis.. Kot tak TERcuri masa tu.. bersawang la blk blog ni.. Ekekekek.. Tenggelam timbul.. tenggelam timbul ko cah.. Kemain lagi.. Propa lebih ni... :P

Saja je menulis ni.. Nak bagi nyawa2 ikan kat blog ni.,. Mana tau kot2 lepas ni timbul balik kerajinan nak menulis kan.. Bernyawa la balik nnt kan.. Tulis apa pun xtau lagi  nok.. Asyik tulis.. padam.. tulis.. padam.. tulis.. padam.. itu je la yg ko pandai cah.. 

Ok la.. nnt sambung lg yer.. Daaaaa

Monday, July 25, 2016

Belated Happy Birthday Cah!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah masih diizinkan oleh Allah untuk Cah terus menghirup udara dan masih bernafas sehingga kini.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah,, Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah.. Terima kasih atas kurniaanmu sehingga kini.. Masih aku diberi peluang dan ruang untuk meneruskan kehidupanku sehingga sampai waktunya ajalku akan dijemput olehNYA.. Sehingga akn tiba hari itu,, Kehidupan perlu diteruskan demi mencari bekalan disana kelak. 

Lahir pada hari Jumaat di dalam bulan Ramadhan.. Moga aku juga dijemput pada yang sama dan dalam bulan yang Mulia juga.. Moga aku memperolehi peluang itu Ya Allah. Bila sebut tentang kelahiran.. Pasti juga akan menyebut tentang kematian. Sesuatu yang kita tidak tau masa dan tarikh nya.. Sesuatu yang kita tau.. tetapi tak terjangka akan kedatangannya.. sejam lagi? Hari ini? Esok atau lusa? Bila?? Tidak diketahui.. Hanya Allah yang maha mengetahui.. Eh? Teremo plak.. Ngeeee..

Untuk semua yang telah memberi ucapan di whatsapp.. Wechat.. Telegram.. FB msg.. SMS.. Call.. Terima kasih cah ucapkan.. Terima kasih kerana mendoakan yang baik2 buat cah.. Cah sangat2 hargainya..  Terima kasih.. 

Ok la.. tak tau nak tulis apa lagi ni.. Kot nanti ada idea lagi.. Cah tulis naa... Sementara tu.. Stop dulu.. Daaaaaa... Peace! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...