Tuesday, June 24, 2008

Babybugs Yang Nakal!!

Ish!!Ish!!Ish!!... Memang nakal tau ini sekor... Sekarang suka wat perangai... apa dia sudah buat.. ha!! tgk kan aje gelagat dia ni.. da 4-5 hari aku tgk kan aje.. suka sgt ye melepak kat handbeg aku... adeiii!! mana la ko blaja ni babybugs.. geram je aku tgk.. tp xde la sampai aku pukul or jentik dia.. bila di marah dia wat muka seposen.. adeii!! geli hati..

Ni la muka nyer ye.. nakal tau.. aku pun dok heran camne la dia leh panjat.. padahal handbag aku 2.. aku letak kat penyidai baju..
Ni la muka yang dibuat bila di marah... tp cute sgt kan.. muka mintak simpati gitu.. ekekekek... Elok je dok gayut kat handbag aku ni.. *buai laju-laju*

Elok je dia posing kan.. adeii.. apa la nak jadi ko ni daro.. yg jantan xdo lak wat poranghai camtu.. ekau lak daro yg wat yo!!!

Bila aku panggil lagi.. elok je duduk camni ye.. alahai.. nak dimarah syg.. aksi 2.. mencuit hati betul la.. ilang marah den.. hiks!!!

7 Orang Mengetuk KeyBoard:

KaSiH said... Best Blogger Tips

klu aku kan...den sumbek an dio tu kek dlm handbag ko tu...keh keh keh...kejam x...?

NADIA ANWAR said... Best Blogger Tips

comelnye kucing ni ..

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : kau nak sumbek an kek dlm handbag.. brani pogang ko.. wakakakaka....

nadia : comel kan.. cam tuan dia.. ekeke *matila perasan...

Malim said... Best Blogger Tips

i think kan kucing tuh busan dok umah kot.. sbb tuh masuk handbang dengan harapan tuan tak perasan and terbawak ke opiss.. so si kucing pun gembira dan sukaaaa!

Ecah said... Best Blogger Tips

malim : muek ko masok kek handbag den 2.. x muek do!!! tuan ae poghasan gak..

wahdi said... Best Blogger Tips

Alahai comeinya kucing ni, suka mata ngan kaler dia tomei~

Ecah said... Best Blogger Tips

comei ye wahdi.. tuan dia lg comeii kan... *matila perasan.. ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...