Wednesday, June 11, 2008

Kucing Lagi...

Dah besar gamak nye anak2 aku ni.. heeheh.. ni gambar terbaru si kecik2 tu..



Ni si Tiger.. Dah comel dia ni ye.. dulu kecik je.. masa ambil gambar ni di tiger tengah selsema. Sian dia aku tengok.. asyik bersin je...

Ni lak si Asafa.. Comot tul tengok idung dia ni.. ekekeke.. mana x nya.. asyik kena cakar ngan babybugs... 2 la kan.. suka sangat mngacau babybugs...

Ni babybugs.. Dia da kurus sikit skrg ni.. asyik main2 je keje nye.. mana x kurus.. geram la tgk dia ni... manja sgt2.. tp bapak dia lg manja ye sudin!!..

4 Orang Mengetuk KeyBoard:

KaSiH said... Best Blogger Tips

idup dgn kucing je la ko..bila lg ko nk idup dgn org lain wei...

Ecah said... Best Blogger Tips

da mmg aku suka kucing ye sudin.. idup ngan org lain.. nnt2 la pikir.. ekekekeke

Malim said... Best Blogger Tips

ha nanti kalau aku dah habis belajo and teringin nak bela kucing leh lah aku mintak daro ko kan ecah.... kiranya ko buat business cat breeder ghetuuu..voley?

Ecah said... Best Blogger Tips

wakakakak.. nak anak den yg mano 2.. buleh yo.. xdo masalah do..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...