Thursday, June 12, 2008

Latihan Lagi...

Hmmmmm.. network x ok lagi hari ni ye sudin!!! Maka oleh iitteeww… keje aku tertangguh lg.. apa la nak jadi ngan network ni.. kejap ok.. kejap x.. haiii la network.. makin melambak la keje aku nnt nih!!!.. Apa lg yg aku leh wat.. ni la keje aku.. buat hapdet blog sementara menunggu network ok blk.. kalo x ok gak nnt… ade yg aku ajak budak2 ofis aku gi tgk wayang nnt… wakakakakaka.. ngulor je la keje ko hari ni ecah oooiiii!!! Ekekekeke… nak wat camne.. sape suruh network weng kan… harus la aku gi ngulor…

Malam td group aku wat latihan kat padang Ekuestrian Putrajaya… mula2 berkumpul cam biasa kat dewan Presint 9.. skali Awie a.k.a Sifu bagi tau kena wat latihan kat padang ekuestrian.. maka berbondong bondong la kami pergi ke sana yach… Sunyi dan sepi ye sudin!! Jalan nak gi ke ekuestrian 2… Sampai je kat sana masing2 terus amik port melepak sambil2 tu sempat lg aku snap gmbr budak 2 org ni.. Kasih ngan Yuli.. Tapi 2 la.. xde cahaya sgt.. so…ala2 nampak ngan x je muka deme ni…

Malam tadi ade minah yg telah spoil kan mood aku ye sudin!!!…. Ha.. Padan muka kena marah se round ngan aku… Masing2 memang x puas hati dgn si M*k ni.. tau la anak buah kesayangan sifu, tapi jgn la mempergunakan kelebihan tu wat perangai masa latihan lak.. Da la org lain sume pun penat.. Si M*k ni plak wat perangai.. Da la xnak bercampur ngan yg lain.. Kalo x tau bertanya la.. Ini idak.. wat hal dia je.. yg mana akhirnya menyusahkan yg lain jugak.. geram sangat nye pasal kan.. tahap kesabaran sudah tidak dapat dibendung kan… harus la terluah apa yg terbuku.. dan hasil nya.. satu jeritan yg maha kuat aku keluarkan..Haaaa!!!.. depan2 Awie a.k.a Sifu aku marah dia.. lega rasa… dan juga hasilnya.. berjujuran air mata si M*k 2.. puas hati aku… Masing2 xnak bersuara masa dia buat perangai sbb tau dia anak buah kesayangan Awie.. tp aku peduli apa.. xleh dibiarkan.. kalo x ditegur x sedar2 nnt asyik wat perangai je.. meletup sudah akhirnya ye sudin!!!

Lepas abis wat latihan kita orang melepak kat Teja.. sambil2 minum air.. sambil2 tengok bola.. hiks!!! Aku memang suka tengok bola ye sudin!!.. Mlm tadi tengok Portugal Vs Rep Czech... Gol pertama kita org yg perempuan ni siap menjerit lg.. terpandang2 mamat2 yg bersebelahan ngan meja kita org… hahahahahaha.. layan kan aje perangai masing2.. Malam tadi yg duduk bersama melayan bola ialah muka2 ini..

Of coz la Cik Ecah kan..

Cik Kasih

Cik Aine

Cik Yuli

Cik Yati

Kusyuk nye la aku tgk minah ni makan sambil menjawab tipon ye sudin!!! Ekekekeke…

Haaa…. Cuba korang teka.. tgn sape kah yg sedang mengambil fries iiittteeewww ye… Opppsssss!!! Teka jgn x teka ye sudin!!! X lama pun kita orang melepak kat situ.. sbb nyer.. mata masing2 da kuyu layu…. Balik aku da kepenatan… Si kecik minta dibelai.. maka melepak la aku kat ruang tamu melayan kerenah si kecik… Sian depa sume.. kurang kasih sayang sekarang ni lantaran kesibukan aku ngan latihan tarian.. Sampai dekat kul 3 gak aku melayan kerenah si kecik 2 sume.. dan seperti biasa.. bapak kucing nye la yg terlebih manja…. Ekekekeke…… Kul 3 aku masuk tido.. ZzzzZzzzZzzz…..…

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

KaSiH said... Best Blogger Tips

x abis2 dgn sudin..kawinkan dgn sudin kang tau la...wei si M*k tu anak buah kesygan awie ke..x tau pon..bistu kita..awie x syg ke..huk huk..

Ecah said... Best Blogger Tips

la... ko baru tau ke.. ekekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...