Friday, June 6, 2008

Rindu Bertandang Lagi...

Kenapa aku letak gambar ni.... Sebab aku rindu sangat2 kat 'orang' yg bg bear ni..Rindu yg teramat sangat... Seronok sgt masa 'orang' itu bg bear ni kat aku... Hadiah besday.. comel sgt2.. dan bear ni aku sentiasa bawa ke hulu ke hilir.. dalam kete aku.. ekekekek... Malam tadi siap mimpi kan 'orang' itu.. da lama x dengar brite tentang 'orang' itttteeeww.. apa khabar la dia agak nya.. sihat ke.. hopefully dia sentiasa sihat, dilindungi oleh-NYA dan sentiasa berbahagia... AMIN...


Laaaa... apsal mode mendom je ni... ekekekek.. ok la.. tukau topik... Gambar ni aku snap masa tengah tunggu member gi amik borang kat JPM.. amik borang tukar nama rumah katanya.. Aku malas nak ikut masuk... So.. aku decide nak tunggu dalam kete je.. Sebelum aku gi JPM.. aku merayau dulu ke Warisan Pertanian.. Gi kat satu vet kat warisan 2.. Nak mencari keperluan untuk sweet heart aku... ekekekeke.. semalam mencari nutri-coat utk depa.. tp nan ado.. abissss!! beli syampoo, ear cleaner ngan nutrigel je untuk depa.. hmmmm.. ranap gak dkt RM100.. adeiiii!!! Tp sayang punya pasal kan.. sanggup berabih utk depa.. janji hati gumbira... Kadang2 ade gak member tanya.. Kenapa sanggup berabih untuk kucing... slalu nye aku x jawab.. tp aku senyum then tanya balik kat org 2.. kalo ko dah suka.. ko dah sayang sesuatu.. ko sanggup berabih x utk benda 2... ekekeke...

Lama plak member aku ni pegi... hmmmm... sambil2 tunggu member aku ni.. aku snap lg gambar... ekekekek.. apa la keje ko cik ecah ooiiii!!! Buhsan sebenar nya.. Sambil2 dgr radio.. sambil2 2 la layan snap gambar la..


Penuh kete aku ngan barang2 kan.. ekekekek.... Biasa la.. da nama pun pompuan.. ekekeke... X lama lepas aku snap2 gambar.. member aku sampai.. zassss!! terus balik ofis... Hmmmm.. ingat nak buka submission plan yg baru.. tp cam malas jer.. so ape yg aku wat... Aku semak attribute dalam GIS .. kena update skit.. so menghapdet la aku data 2.. .. Sambil2 tu aku snap gambar ni....

Sempat lg kan... ekekekeke... Ko ni ecah!!! xde keje lain ke.. wakakakaka.. saje je kan.. aik!!! kat opis pun ade bear.. sepasang lagi... huhuhuhuh.. bear ni aku gantung kat tempat aku.. bila aku rasa cam susah nak setel kan satu2 keje.. salah satu bear ni aku akan amik dan ketuk2 kepala bear ni atau buat apa aje lah asalkan aku puas hati... 2 dia... sambil2 2 cari inspirasi beno nye.. ekekekekek..

Semalam hari yg meletihkan.. kena balaja step baru.. adeiii.. semalam blaja canggung, joget skali ngan inang.. adeiii.. pening nak ngingat sume step.. yang lelaki mlm td blaja tarian kuda kepang... seronok sgt tgk durang blaja kuda kepang.... tp ade yg lawaknya.. kuda kepang x jadi kuda kepang.. tp jd kuda liar.... ekekekeke... apa2 aje la alif.. asalkan ko bahagia.. aku suka je tgk budak alif ni... umo baru 16.. tp dia mmg minat nak blaja.. masa mula2 nak ajar dia step inang... byk nye la kena sabo... keras sgt badan nya.. nak2 dia ni ala2 lurus bendul.... tp dia ni rajin dan tajam ingatan dia.. dia ingat sume step.. tp nak menggaya kan step 2.. dia kurang skit.. tp la ni.. aku tgk.. da improve byk.. walaupun mlm td dia jd kuda liar... wakakakaka...

Hmmmmm.. abis da celoteh aku utk hr ni.. nnt sambung lg ye.. daaaa!!!!

5 Orang Mengetuk KeyBoard:

Malim said... Best Blogger Tips

kau kejam Ecah kejam! kejam! kejam!.. sampia hati ko penyet2 bebear tuh! :P

Ecah said... Best Blogger Tips

wakakakak.. malim!! mak kita kata bear x elok wat perhiasan.. ade masa.. kita kena penyet2 kan bebear 2.. wakakakaka..

juanz said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
juanz said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
juanz said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...