Monday, June 23, 2008

Rumah Baru!!!!

Sbb terlalu excited.. member aku ajak gi tgk umah kul 10 gak.. x sabar katanya.. aku pun x sabar.. ekekekekek... :p.. tp balcony umah aku x ngadap tasik.. xpe la.. janji turun je ke bawah.. da leh jejalan tepi tasik.. ni view umah aku ye...

Ni view umah aku dr luar.. dr depan umah jiran aku..

Ni balcony umah aku.. luas... leh letak sangkar kucing kat luar...

Master bedroom.. ade balcony gak.. best nyer!!

Master bedroom udah disediakan almari.. so.. xyah susah2 cr lemari..
Bilik air master bedroom...

Ruang tamu umah..
Dapur umah..

5/7 ade upacara penyerahan kunci... kiranya.. bulan depan aku da leh pindah umah la.. hmmm.. kena simpan duit ni... hmmmm...

3 Orang Mengetuk KeyBoard:

KaSiH said... Best Blogger Tips

besar wei...leh main pondok2...

Ecah said... Best Blogger Tips

leh je kalo ko nak main pondok2 ye kasih.. ekekekek...

Malim said... Best Blogger Tips

hayoo meriah noq.. bila nak buat gather2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...