Tuesday, July 22, 2008

I'm Back!!!!

Hmmmm... rindu nyer kat kengkawan sume.. ececececece.. cam hampeh je.. baru brape hari je ko xde ecah!!! perasaan tol...wakakakakaka... aku telah selamat pergi dan kembali ye sume.. penat dan letih berkubang kat padang paintball.. kali ni sepanjang hari pertama paintball dimulakan.. hujan x berhenti2 sampai ke petang.. maka nyer.. aku bermain di dalam hujan dan lumpur.. berkubang aku.. ye la.. siap sliding bagai kan.. harus la berkubang ye dek non.. MAKSAK kali ni.. saingan amat sengit.. sume skali ade 10 pasukan wanita.. berbanding tahun lepas 8 je.. dan kali ni hampir semua pasukan telah bersiap sedia ngan team yg bagus la.. sengit tol game tahun ni... lepas hari pertama aku x brape sihat.. sbb sepanjang hari kena ujan.. maka badan rasa seram sejuk.. lepas makan kat umbai malam tu.. makan ubat..aku terus.. ZzZzZzzzzzzzzzz... sok bangun aku sudah cargasss!!! tp 2 la.. ade team mate aku yg x brape sihat.. maka nya.. pada hari last.. kami sume.. tawakal je la dek non.. setelah berhempas pulas... team aku berjaya dapat no 3.. xpe la.. bukan rezeki tahun ni.. lagi pun.. saingan tahun ni memang sengit... xpe.. insyaALLAH.. tahun depan cuba lagi ye... gambar lom upload lg.. nanti2 senang aku upload ye.. sebab nyer hari ni aku akan ke PWTC.. ade persidangan GIS kat sana.. jumpa nanti ye... daaaaaa

3 Orang Mengetuk KeyBoard:

wahdi said... Best Blogger Tips

Wuuuuuhuuu tak sabarnya tak tgk pic ecah menembak ;)

Malim said... Best Blogger Tips

ha ecah.. ko mati kena tembak berapa kali? *tekup muka

Ecah said... Best Blogger Tips

wahdi: yuhuuu... hahahah.. berkubang aku.. tp x byk gmbr la..

malim: i sekali je mati sepanjang game ye.. 2 pun kena kat mask.. adeiii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...