Thursday, July 10, 2008

Kejohanan Paintball MAKSAK

Adeii.. hari sabtu ngan isnin depan ni kena gi pemilihan paintball untuk wakil wilayah sempena MAKSAK... Lama dah tak pegang marker ni.. camne la gamak nye nak asah skill blk.. geram nak menembak pun ye gak ni.. Kalo terpilih gak tahun ni.. kena la berusaha lebih skit utk kekalkan kejuaraan yang lepas.. kali ni nye kejohanan akan di buat kat Melaka.. lama gak x gi Melaka ni.. Wish me luck!!!..

Ni member group aku yg lepas..

Ngan En. Zaini.. Pengurus bg Wilayah Persekutuan

Semua sekali yg mewakili wilayah..

Ready to attack.. Yeeehaaaa!!!

Me.. after game over.. marshall check

Sweet memory..dapat ke kejuaraan ini dipertahankan.. Ntah la..

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

Malim said... Best Blogger Tips

hayoo tak sangka ko pandai nembak yer ecah.. *nyorok bawah katil takut ecah tembak nanti

Ecah said... Best Blogger Tips

hahahah.. aku suka je menembak ni.. paberet aku.. ko nyorok bawah katil.. lagi la senang aku nak tembak... mehehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...