Monday, July 7, 2008

Me n Daddy the cat..

Hari sabtu lepas... gi amik kunci umah.. then gi umah kak nurul kat sg besi untuk amik makanan for my furkids.. Kak nurul ni salah sorang ahli forum kitten.com... Peramah sgt2 org nyer.. Aku suka je bila gi umah dia.. ko tau sbb apa.. sebab ade kuceng la.. apa lg.. Aku sempat amik gmbr dengan daddy..kucing kak imann.. sgt la gomok ini kuceng ye..

Me n daddy.. muka masam je daddy ni..
Me n daddy lg.. tgk la daddy ni.. sungguh gemok dan gebu ye.. wat bantal polok beshhh!!!
Daddy khusyuk makan KFC.. X toleh da kiri kanan...
Muka daddy monyok lepas kena marah ngan Kak Imann... 2 le.. sape suh kaco mummy.. kan da kena marah.. Cian dia.. Meh mummy ecah plok meh.. alolololo...

Aku x dok lama pun kat umah kak nurul 2.. sbb byk hal lg yg aku kena wat..

6 Orang Mengetuk KeyBoard:

Malim said... Best Blogger Tips

so de cute kucing ni... my mon ada sekor macam ni warna bulu kuning... tapi tak berapa jinak

Ecah said... Best Blogger Tips

kucing u yg nama zulkifli 2 ye malim..

wahdi said... Best Blogger Tips

Mana u beli Baka kucing Norwegian Forest cat tu?

Ecah said... Best Blogger Tips

wahdi.. i x beli ye.. 2 kepunyaan member i.. member 2 pun x beli.. dia dpt dr member baik.. huhuhu...

KaSiH said... Best Blogger Tips

aku dh tau dh..azam taun baru nnti aku nk pegang kucing..yea..aku nk pegang kucing...tetttt....

Ecah said... Best Blogger Tips

hahahaha... azam tahun baru ye.. aku tunggu azam ko 2 kasih... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...