Tuesday, July 1, 2008

My Furkids!!

Hmmm... Semlm hr yg membosankan.. xtau nak wat apa.. ekekeke... last2 snap gmbr my furkids.. alahai... 3 ekor ni walau pun da besau.. mnyusu lg occeyy!! haiyooo!! yg mak nyer pun manjakan sgt.. tgk la gmbr kat bwh.. bersusun masing2 mnyusu.. khusyuk sgt2.. mata masing2 ala2 layu je.. geli hati aku tgk..
Khusyuk yer masing2!!!!

Ekekeke... Lepas mnyusu.. bgurau lak.. ni Asafa ngan Tiger dok sebok main2..
Si babybugs plak dok sebok main baju aku.. tgk je la gaya nyer 2.. Abis jatuh2 tudung aku 2... Eeee.. Memang nakal ye ini budak..Ha!! upclose gambar budak nakal.. tgh baring.. ni masa dia ala2 nak titun ni..

Berganjak dr tempat asal terus amik port baik punyer.. ni la ghupe nyer kalo da titun.. x sedar donia!!! da letih sgt la 2..Sementara yg lain khusyuk la titun.. Yang sekor ni plak sambung mnyusu blk.. Haiyoo!! ini budak kan... Pantang tgk mak dia titun tau.. dia mula la mnyempit..

4 Orang Mengetuk KeyBoard:

KaSiH said... Best Blogger Tips

apsal aku tgk gamba ni meremang2 je ek..geli la wei...terasa lak bulu dia..eiii...kucing comel la tp bila aku leh nk pegang ni ha...

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : meremang bulu ka.. ala ko.. alangkan patung kucing pun ko da menjerit bila aku hulur.. inikan pulak kucing betoi!! tobat pekak telinga aku nnt.. *pekup telinga...

Malim said... Best Blogger Tips

hayoo nanti kalau dah habis belajo aku nak mintak kucing ko satu ek echah? leh tak... aku nak buat perhiasan kat tepi tv.. voley?

Ecah said... Best Blogger Tips

malim : haiyoo!! matila kucing den... kalo ko nak wat perhiasan ko kena awetkan dulu kucing 2.... kalo cenggitu den x bagi la malim oooiii!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...