Friday, July 4, 2008

Ntah Apa2..

Miss OpQ : Hello! boleh saya bercakap dgn Puan Siti Aisah
Aku : (Dalam Hati : Puan???? * mati la pitam) Ye saya bercakap. Ade apa ye?
Miss OpQ : Saya OpQ dr BPH, JPM ye puan. Ini berkenaan kehadiran puan untuk majlis penyerahan kunci rumah Presint 18 pada 5hb ni.. Hari sabtu..
Aku : Owh.. pasal rumah tu ye.. ade apa2 ke yg perlu saya buat sebelum ambil kunci 2.
Miss OpQ : Kalau semua dokumen puan da setelkan so far xde masalah ye.. Cuma pada hari penyerahan kunci rumah 2 nanti.. Puan diminta memakai pakaian senam, sebab padapagi 5hb akan diadakan senamrobik terlebih dahulu sebelum upacara penyerahan kunci diikuti sesi taklimat tentang rumah oleh pegawai kami...
Aku : Owh.. Kena pakai pakaian senam ek.. Kalo x terlibat dengan senamrobik tu boleh tak..
Miss OpQ : Kalo boleh kita minta puan turut sama la ambil bahagian..
Aku : Hmmmm... Kalo cam tu ok la.. terima kasih ye...
Miss OpQ : Sama-sama... terima kasih ye puan...

Adeii... letih la... nak wat majlis penyerahan kunci bagai la.. pastu nak kena terlibat ngan senamrobik.. Xpe la.. nak wat ala2 dtg lambat leh x.. aci x.. ekekekeke... Malas benor nyer...

5 Orang Mengetuk KeyBoard:

KaSiH said... Best Blogger Tips

wei siap ada dialog bagai..ko hapal dulu baru taip ke ni wei...akakakakaka...gelak2 aku baca..mcm buku teks sekolah je..

Ecah said... Best Blogger Tips

mueheheheh.. Aku hapal sebeb lepas aku ckp ngan dia.. aku teryus taip dlm draf blog... :P

Malim said... Best Blogger Tips

wah nak ambik kunci umah kena senam dulu yer? ala diaorg tau lah tu ecah sbb jarum timbang tuh dah cecah kot kat max

Ecah said... Best Blogger Tips

konon nyer nak ngerat kan silatulrahim... konon nyer la.. berat badan i maintain u... x anik2 lg... stakat ini belum ade proses pelebaran yekk!! muehehehehe :P

ctnuraine said... Best Blogger Tips

wah..tak boleh blahh betul..siap dispplay dialog...le wat lakonan ni..dlm bentuk teater muzikal..wahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...