Thursday, August 28, 2008

Sweet Heart (^_^)

Lama betul aku x hapdet kan.. sampai ramai yg bebel kat aku.. hehehehe... sori la.. aku mmg xde mood nak menghapdet sepanjang minggu lepas.. nan ado!!! byk sebenarnya yg aku nak tulis.. tp bila aku nak wat entry baru je.. terus blank pale otak aku.. last2.. xyah hapdet lah... hehehehe.. :p Tapi semalam si kecik ni wat hati aku gumbira kembali.. balik dr kerja terus dapat kan durang dan ini yg sempat aku snap.. Owh.. Carl Lewis Tiger.. U melt my heart.. Love u so much.. hahahahah.. (ape kena ngan ko ni cah!!!) ni la telatah si Tiger bila aku balik dr keje semalam.. duk melepak kat hammock dalam sangkar.. suke aku tgk...

Eh!! Mummy da balik ke.. Tiger tengah rehat2 la mummy...

Suke la aku tgk sekor ni berehat..

Tiger pun skrg da pandai posing skit2.. dah pandai tgk hp.. hehehe

Lagi gambar Tiger.. Eeeee.... Comeyyy!!!

Cakkkk!!!!

Tgh duk aku snap2 gambar si tiger ni.. ade la plak sekor ni nak nyebok gak.. suke interprem tul la sekoQ ni... cam biasa la kan.. my sweet heart also.. Babybugs.. duk menyempit dlm hammock 2... hahahahaha.. x aci la kan.. asyik tiger je yg bergambar.. dia pun nak gak la kan.. hehehehehe..

Babybugs nyebok kat hammock...

Wah!!! Berehat sakan korang ye..

Seperti biasa.. budak sekoQ ni mmg terkenal ngan kenakalan dia..

Xleh duk diam.. ade je keje nak wat.. korang tgk la ni.. hammock ni pun digeget2 nyer..

Grrrrr!!!! nak geget mama xleh.. nnt mama marah.. bugs geget la hammock ni... grrrrrr!!

Suke je aku tgk gelagat durang ni.. walaupun agak letih bila da smp umah.. hilang letih aku bila tgk durang sume.. bukan letih je.. tensen.. sakit pale pun leh ilang.. to all my sweet heart... mama sayang korang sume!!!!

6 Orang Mengetuk KeyBoard:

stock market advice said... Best Blogger Tips

well its nice to know that you have great hits here.

KaSiH said... Best Blogger Tips

ecah...pasni aku lak nk duk kat hammock tu...ko buaikan ek...nyanyi2 sekali tau...

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

hahhaha....KAK KASIH..kita duduk sama2 ek..

comey arr c@h kucing ko dok dating nih...

ha ha ha.....teringin nak pi umah ko...skodeng anakanda2 ko dok bersantai dalam hammock nih...

(^_^)

ginseng4desoul said... Best Blogger Tips

nih masak gulai sedap nih...*larriii

Malim said... Best Blogger Tips

matilaa kucing pening cakap ngan kucing sema. ha lagi satu depa tuh paham ker ko cakap ngan dia cah? ker depa kata nih mummy kucing pening mana nih membebel nih? *larikkkkkkk

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : haiyoooo roboh weeeiiii.. ko mana muat.. x buleh... x buleh!!

yanie : lagi la x buleh yanie.. roboh!!! lagi pun.. korang muat ke nak duk dlm sangkar 2.. x sesuai..

ginseng : wah!! masak gulai kah.. ko org nepal ke ginseng.. mkn kucing.. eeeewwwww...

malim : durang sume paham ye.. hahaha... setakat ni kalo aku panggey sekor2 menyahut.. sume nyer paham ckp aku... *mati la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...