Tuesday, September 23, 2008

Anak-anak kucing ku (^_^)

Ahaks!! anak2 kucingku semakin membesar.. tapi memasing lom buka mata lagi.. bila la mau buka mata ni sayang ooiii... tak sabar dah nak tengok.. 2 ekor udah ku berikan nama.. Kha-seh dan Dhelima.. Nama Kha-seh tu aku beri atas permintaan si Kasih la.. hahahaha.. gigih dia suh buh nama anak kucing aku sekor tu kasih.. Tp aku bg ejaan lain skit la kan.. leh bezakan nnt bila aku wat entry.. ahaks!! :p.. Ingat Kasih!!! tahun depan azam ko ape.. nak pegang kucing kan.. so.. udah kunamakan kucing ku Kha-seh.. so.. kena pegang yer.. rasain lu.. hahahaha..


Ni la Kha-seh.. tido je keje nyer..


NI la Dhelima.. Shomel kan..


Ha!! yang ni la yang aku tak bagi nama lagi.. Ade idea x nak bagi nama ape..
(Dia ni paling kuat tido.. dan yang paling GOMOK!!)


Ha.. tgk la 3 ekor yang semakin mendebab ni.. hehehe :)


Aku suke tgk gelagat Kha-seh tido.. Memacam pesen.. Comel je..


Ha.. tgk tangan dia yang satu tu.. siap letak bawah kepala.. alalalala.. Geram je aku tengok..

Itu lah gelagat anak2 kucing ku yang semakin mendebab itu.. Nanti bila depa dah buka mata.. aku upload lagi gambar ye.. ahaks.. Daaaaa...

10 Orang Mengetuk KeyBoard:

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

CAH...

bila nak ada nama aku lak....YA-NIE...

kekkekek

KaSiH said... Best Blogger Tips

wei yg gumuk tu buh nama Gundu.....ekekekekke...

eedany said... Best Blogger Tips

wah cute-miutnya baby meow tu ecah!

hidung dan mulut pink lagi! Cute sangat...

dah buka mata esok...snap lah gambar yer...

:)

wahdi said... Best Blogger Tips

Yg no 3 takde nama tu instaed of GOMOK namakan dia LEMU cha!
*larii

Ecah said... Best Blogger Tips

yanie : xleh buh namamu lg wahai adikku.. dah penuh kuota.. ahaks!! :p

kasih : wakakakaka.. xde nama lain ke nak letak.. aku letak nama MOK leh x.. *lariiiiii!!!!

eedany : hi dany.. lama x nmpk u jenjalan sini.. ahaks!! cute sgt kan.. suke..suke!! nnt nak snap lagi..

wahdi : hahahaha.. sehsuai tu.. xpun cah namakan dia MOK aje la.. *larriiiiiii!!!!

Janggeltrekker said... Best Blogger Tips

sELaMat HarI RaYa AidiL FitRi..
Min Maaf jika ada terkasar bahasa dan tersinggung.. Semoga Hari Raya Tahun ini lebih bermakna...

Ikhlas from:

JanGGeL

lily.lulu said... Best Blogger Tips

Alahai comeynyaa anak kucing tuh
Geram pulak tengok
Nak picit bleh ???
Hehehehe ...

To Ecah,
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Semoga bergembira di samping keluarga tersayang

Take care !!
;)

Anysz pengepaw duwet raye said... Best Blogger Tips

comel gilerhh!!
nak satu!! ekeke

aniwae selamat hari raye..maap zahir batin =D

@yue said... Best Blogger Tips

slm ecah..

waa tomey²..idung merah cm nk gegetttt...cm hamster pn ader..ahak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

alahai...nomey-nomey nya anak kucing tu...geram lak tngok dier...rasa nk je pelihara... echah..lama x jumpa..xnk join asko lagi ke...?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...