Monday, September 8, 2008

Balik Senawang

Ehem.. hari jemahat aku telah berjanji setia ngan Kasih untuk makan kat JJ Cheras Selatan.. Tp disebabkan atas sebab2 tertentu.. maka oleh itu.. jalan2 ke JJ Cheras Selatan telah dikenselkan.. Lalu berjanji setia lah aku nak jumpa kat kedai makan dol.. kat senawang.. sbb aku ngan Kasih nak blk senawang.. ehehehe.. uiks!! lama gak x blk senawang tgk umah.. ni antara gambar2 yg sempat aku snap..


Kasih..

Kasih ngan aku.. Masa ni tgh tunggu order..


Kasih ngan aku lagik.. Order x smp lg.. bergambar lg..


Ni yg aku makan.. nasi goreng kelantan katanyer.. x abis pun..

Abis makan kat kedai 2.. masing2 pulang ke rumah.. Kasih blk umah mak dia.. aku plak blk umah aku.. umah mak pak aku kat PD.. dah tipon mak.. tp mak xde kat umah.. so.. baik aku dok senawang... ni la umah yg comel.. umah teres biasa je.. barang2 pun x complete lg.. almaklum la.. umah bujang..


Home sweet home.. ni la umah kat senawang.. kecik comel je..


Ruang tamu umah.. hehehe..


Ruang makan.. Simple je.. :)


Barang2 comel .. Model heli agusta..


Seterika lama..


Pisau ni xtau nak guna.. so letak dlm lemari kaca ni..

Di sebabkan buhsan.. aku snap la gambar aku sendiri..hihihihi.. baru smp umah.. masa ni pun dah kul 10 lebih.. so.. here we go..


Aku kalo pakai spek.. hehehehe..


Aku.. time x pakai spec..


Ntah camne gmbr leh jadi camni.. aku pun x pasti.. huhuhu..

Ape saje yg aku wat kat umah ni.. esoknye aku kemas2 umah skit.. maklum la.. dah 3 minggu x blk.. kemas kat luar umah.. cabut rumput segala.. petang plak masak utk berbuka.. biasa la kan.. berbuka sorang2 je.. so.. menu nyer.. simple.. mlm nyer plak.. lepas semayang layan dvd WALL E ngan dvd Kinabalu.. Ahad nyer plak duk layan TV pastu kuar jap ke Giant.. x jauh.. area belakang umah je Giant 2.. Cari barang untuk masak berbuka.. Berbuka sorang2 lagi.. Sedey!! Tapi nak wat camne kan.. Kat putrajaya pun aku buka pose sorang2 gak.. Mlm nyer.. aku layan TV je la.. Aku duk kat senawang smp pg td.. aku gerak ke opis dr senawang kul 6.50.. kul 7.45 aku smp opis..

8 Orang Mengetuk KeyBoard:

Malim said... Best Blogger Tips

hayoh umah kecik tapi kemas mmg chantekk cahh.. tak perlu besar2.. tapi bersepai.. kan kan kan.. habis ko tak selalu dok sini kan? tak de hantu duduk ke? lariii

Ecah said... Best Blogger Tips

malim : ye malim.. umah kecik sajork.. blk sebulan sekali kan.. mana ade hanttu.. elok je aku duk sensorang...

ginseng4desoul said... Best Blogger Tips

cantik yer umah ecah...simple and nice....

KaSiH said... Best Blogger Tips

ecah ko dh leh wat umah terbuka dh taun ni...sila jemput aku sekali ye...

eedany said... Best Blogger Tips

ecah... aku suka lemari kaca tu, tapi nak yang kecik jer n byk rak.

nanti nak cari lemari cenggitu...nak letak my stuffs.

tentu aman damai jer duduk sorang2 kan?

Ecah said... Best Blogger Tips

ginseng : thanks rich!!

kasih : rumah terbuka kah kasih.. insyaALLAH... lain tahun.. *larikkkkk..

eedany : dany suke ye.. kan!! comeii ghetu kan.. yup.. mmg aman damai duk sorang ye dany..

lily.lulu said... Best Blogger Tips

kalau x pakai spek lagi cantik menawan !!

;)

Ecah said... Best Blogger Tips

lily : thanks lily.. tp kalo mlm x pakai spek.. harus la drive langgar divider.. hahaha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...