Thursday, September 4, 2008

Bubur Nasi Daging

Semalam tengah2 berborak2 ngan Kasih dan Malim, terkeluar plak cerita juadah berbuka pose.. Asalnya si Malim tanya pasal nama bubur yg ade ikan bilis, telor masin segala. Terus la aku terkecur air liur nak wat bubur.. Dan2 tu jugak tengah hari gi alamanda beli barang2 nak masak bubur 2... Hiks.. Ala.. Sedap ke x belakang kira kan.. sebab yang nak mkn pun tekak aku sendiri kan.. so ikut selera aku je la kan.. Tapi gambar yg aku ambik x chantek la.. pakai camera hp cikai je... hehehehe..


Ala.. x clear la gmbr nyer.. Masa ni bubur tgh menggelegak lagi..


Dah masukkan daging... Nyum!!.. Nyum!! Eh!! pose la..


Dah masukkan sayur.. hmmmm..


Dah siap.. Tunggu berbuka plak...


Close up.. Bubur Nasi Daging... huhuhuhu..

Disebabkan aku dah berjanji setia ngan Kasih.. So.. aku tunaikan la permintaan dia 2.. aku call dia kata nak antar bubur.. Tapi lepas terawih la.. Balik dari terawih.. perangat balik bubur 2 then masukkan dalam bekas.. Maka selepas itu menapak la aku ke umah Kasih..


Ha!! Yang ni untuk Kasih ye.. Sampai je terus ngap.. Licin!!!

Bubur ni aku wat stok berbuka semalam dan bersahur pagi tadi.. Nyum!!.. Nyum!!..

8 Orang Mengetuk KeyBoard:

wahdi said... Best Blogger Tips

Nampak sgt sedap cah!!! mcm bubur lambuk nampaknya!

nasazfrog... said... Best Blogger Tips

WAH BUBUR NASI DAGING... BESTNYER.. KONGSI LA RESEPINYA.. BLEH TRY.. HEHEHE... SALAM RAMADHAN.. :)

KaSiH said... Best Blogger Tips

sedap wei bubur dia....ahahahha...len kali buat lg tau....aku kan xleh mkn masakan sendiri...nnti batuk...

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

cah....nak gak bubur nasi daging tu...

=(

Janggeltrekker said... Best Blogger Tips

mAKKKKKKKK aii..meriahnya bubur tuh..

Ecah said... Best Blogger Tips

wahdi : ramai yg kata cam bubur lambuk ye.. tp bukan.. ni bubur nasi daging la..

nazas : yo nazas.. dtg jugak ye ke blog kami.. nnt kita kongsikan ye..

kasih : ko mmg dasar!!! masak sendiri kalo mkn batuk katanya.. hahahaha

yanie : ko nakye yanie.. nnt aku buat bg ko ye.. hahahahaha..

janggel : memang meriah yer..

afiq said... Best Blogger Tips

isk..isk.. mncabar iman btoi.. di bln2 pose nih...

Ecah said... Best Blogger Tips

afiq : memang saje bagi mencabar iman ye.. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...