Thursday, October 30, 2008

Dhelima.. Khaseh.. dan Khencana (^_^)

Tiga2 ekor anak kucing ni dah makin aktif.. hehehe.. almaklum la kan.. proses pembelajaran sedang berlangsung.. maken montel memasing.. Paling montel Khencana.. Khaseh yg ke-2 dan Dhelima paling kecik.. tp masih di kira montel bg anak kucing seusia durang.. ahaks!! Membesar bagai johan memasing.. Memasing masa kecik comel je tengok telinga.. tapi bila da besar.. Telinga Panjang!! hehehehe.. Ni la gambar2 mereka..


Khencana yang makin nakal..


Khaseh yang makin aktif..


Dan.. Dhelima yg makin vocal!!.. adeh..


Gambar blur!! Gambar Dhelima..


Ape ko buat tu Khaseh!!! x sehsuai yer anak dara menonggeng!!


Ape kena ngan Dhelima ni.. Tengok ekor.. Hehehehehe..


Tunjuk garang la konon Khencana yer.. Ekekekeke...


Hahahahaha.. Cam nak berak pun ade.. Tp sebenarnya terperanjat.. Ahaks!!


Suke pose Khencana yang ini.. Shomell!!!!

14 Orang Mengetuk KeyBoard:

zulsa said... Best Blogger Tips

abgd ada seorng makcik yg amat meminati kucing.. memang penuh berkat kalau kita sayang kucing nie.

Di kalangan sahabat Rasullah pun ade seorg itu di gelar Bapa Kucing.

KaSiH said... Best Blogger Tips

comel gamba kencana yg last tu....ala ala ala....tp khaseh ku tetap di hati...

Malim said... Best Blogger Tips

hee heee suka lah kenchana.. pandai dia.. tak sia2 aku pilih ko kenchana!

ginseng4desoul said... Best Blogger Tips

Hehehee...sgt comel kesemuanye... Kalu dah besar mesti lagi cantek depa sema.

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

khecana nih kalau wat goreng tepung pun sodap nih

lariiiiiiiiiiiikkkkk

Ecah said... Best Blogger Tips

zulsa : Terima kasih!!

Ecah said... Best Blogger Tips

Kasih : Comel kan.. suke aku tgk!! suke!suke!suke! Banyak Ragam occay!!

Ecah said... Best Blogger Tips

Malim : Memang pandai tau!! Tapi banyak gak songeh nyer!! Membesar bagai johan.. Masih belajar.. ahaks!!

Ecah said... Best Blogger Tips

Ginseng : Yup!! mesti!! comel cam tuan dia kan *sambil kedip2 mata.. hahahah!!!

Ecah said... Best Blogger Tips

Yanie : Kemain ye!! Semua benda ko nak wat goreng!! mana jemput2 bawang weiii!!!

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

haiyohhh comel2 nyer kucing2 ni...isk..rase nak ngap! nama pun ala2 oldies gitu :D

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : memang comel yer!! cam tuan dia gak... ahaks!! ko nak ngap ye.. sial berdepan ngan tuan dia dulu.. muehehehehe..

linda_cute@misslyn said... Best Blogger Tips

comeynya kenchana posing..geram2..mcm kucing akak dulu...cuma warnanya gelap lagi dari kenchana..

linda_cute@misslyn said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...