Friday, October 17, 2008

Jamuan Raya Kata Nyer!!!

Hari ni kat ofis jabatan aku wat jamuan raya.. hehehehe.. so..memasing kene pakai baju raya gamaknyer.. ala.. baju kurung yg biasa pakai time ofis kan buleh dikira baju raya gak kan.. ahaks!!.. aku tahun ni baju raya kaler purple ghetu.. jamuan raya jabatan korporat di buat kat dewan melati.. meriah ghetu.. almaklum la.. staff paling ramai kan.. terpaksa la buat kat dewan.. hr ni jabatan Kasih pun wat jamuan raya gak... Wah!! Kasih pakai baju kaler purple gak yer.. hehehehehe.. Macam berjanji setia ghetu.. Tp x yer.. kebetulan sajork!!! Ni le gmbr masa jamuan..


Yang gambar kiri ni aku ngan Kak Dalina.. Yang kanan plak aku ngan Wawa..


Dalam dewan sementara tunggu Pengarah Korporat datang


Hahahaha.. Lepas jamuan leh plak gi Cyberjaya ngan Kasih.. Hari Purple ye.. Ahaks!!


Kasih yang konon nyer ayu la wat ghetu.. Ahaks!!


On the way balik.. sempat lagi snap gambar...

Ha.. aku kekenyangan hari ni... Malim cakap orang yang makan sampai kenyang ni orang tu makan ngan setan... x ye.. aku makan siap baca doa makan lagi.. tak sempat setan nak join bertenggek makan sekali.. Tapi ade ORANG TU kan makan sampai tertanggal butang baju.. How?? Penuh sangat gamak nyer perut tu sampai tertanggal butang.. ekekekekek.. siapakah ORANG TU??? Lu pikir la sendirik!!! ooopppppssss!!!..


2 Orang Mengetuk KeyBoard:

nasazfrog... said... Best Blogger Tips

cantiknyer baju raya korang,,, kasih pun purple gak... hehe... sakan la korang beraya... mkn aper yg best??

Ecah said... Best Blogger Tips

nak wat camno.. makanan byk sgt.. rambang mato.. ahaks!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...