Tuesday, October 21, 2008

Kebosanan...



Xtau nape hr ni rasa bosan.. padahal keje banyak je ni cah ooiii.. mana lagi aku nak exam PTK mana lagi keje yang dah sedia menunggu ni.. tp.. nape rasa bosan ni.. Ntah la.. sekarang ni dah kul 6.00.. ade lg keje yg kena buat gamaknyer.. tapi aku wat pejam mata jap.. boleyy!!.. pi melepak kat pangkin Malim jap.. Yang ade si Kasih.. Penat berpikir pun ye gak.. Macam2 yang kepala otak ni pikir.. sampai masa.. rasa cam beku dah kepale ni.. adeh!!!! Kenapa ko Cah!!!!

3 Orang Mengetuk KeyBoard:

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

uish...anak sapa la yg lawa nampak kot tepi jer nih...

muehehheheh

KaSiH said... Best Blogger Tips

muka cam tak bersalah je aku nengok...ahahah..klu tau bos ko yg ko duk melepak kat pangkin...tau la nasib ko wei...

Ecah said... Best Blogger Tips

yanie: wakakakaka... hampeh ko yanie.. :p

kasih : ala.. bos aku tau aku slalu lepak pangkin ape.. ekekeke.. *mati la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...