Tuesday, November 4, 2008

Keje weiiii!!! ahaks!! :p

Jam dah menunjukkan kul 6.25.. berehat sebentar bersama kit kat.. buhsan la.. asyik wat kije je.. hahahah.. hari ni dok sebok menyemak data peta ni.. adeh!! byk nau yg x betul yer!!! sakit jiwa weiii kalo data asyik x sama jer.. ni mana punya data durang amek ni.. menyusahkan la!!.. heheheh.. mari kita berehat.. nak tau ape yang aku tengah wat.. meh sini tengok...


Ni yang aku kena semak ngan data yang ade pada aku..


Ni peta nyer... Banyak nyer biru!! Biasa la kan tasik...


Aku yang telah dikerah membuat semakan data.. Gigih ni weeiii!!!


Ni paparan kat monitor aku.. Semak jangan x semak!!

12 Orang Mengetuk KeyBoard:

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

keje....jangan tak keje..

muehhehehe

ini keje posing nama nyer

hahhaha...

ambik gambar kot sisi jer ek...

mentang2 comel kot situ

hahhaha

miSz.haNie said... Best Blogger Tips

wahahaha..
meh same2 gigih....
berpinau dh mate tgk nombot2 n urup2...
[adoyai...docs ku di ubah lagik...]
huwaaaaaaaa T_T

KaSiH said... Best Blogger Tips

heheh...yela tu keje...bkn ko chat dgn aku ke slalu..tipooo...

@yue said... Best Blogger Tips

cah...nmpak tak umah aku kt situ..haks!

Ecah said... Best Blogger Tips

yanie : memang la masa tu tgh gigih keje weiii... poning pale tengok map..

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : ko berpinau mata tengok urup ngan no.. aku bpinau mata tgk map..

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : weiii.. tu sungguh2 wat kije tau.. sambil2 tu leh je chat ngan ko kan.. ekekekekeke...

Ecah said... Best Blogger Tips

ayue : la.. umah ko dah tenggelam dalam tasik tu la ayue.. camne nak nmpk!!! wakakakakaka

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

huih...cam best jer keje die. Ni bole jd GPS bergerak ni huehue :P

Ecah said... Best Blogger Tips

hanieFD : hahahahaha.. GPS bergerak ke... x koser tau!! kalo model bergerak mau.. ekekekeke...

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

muhehe..ok gak tu, janji begerak dan berinformasi. Org sesat cari jer model ni (hurm, satu idea yg sgt baik..murah pun murah ye tak) :P

Ecah said... Best Blogger Tips

hanieFD : hahahahaha.. kemain lg yerk!! berinfomasi segala.. model yg ghini lg mahal lor dr GPS.. muehehehehehe :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...