Thursday, November 13, 2008

Mengisi Masa Katanyer... (^_^)

Aku kalo ada masa lapang biasa nyer aku akan main2 ngan kucing2 kesayangan aku seme la.. all my sweet heart.. sayang seme!!... kucing aku kat umah pun da 10 ekor.. hahahaha.. bapak nyer banyak... tak sangka lak.. dalam aku dok kutip2 kucing ni.. dah jadi 10 ekor dah.. tapi takpe.. aku suke.. at least takde la durang seme terbiar kan.. kena sepak terajang kan.. kena simbah air panas kan.. Aku paling tak suka orang yang tak suka kucing tp dera kucing.. dah la ko tak suka.. yang ko pi dera pasal.. kucing pun nak idup gak weiii!!.. Kalo dah tak suka tu.. ko halau2 je la jangan bagi dekat.. ni tak.. siap simbah air panas segala.. Mati la ko kena sumpah ngan kucing tu nanti.. Kalo ko baca blog aku nasib la kan.. Sape orang tu???.. aku sendiri je yang tau.. Eh!! tetiba emo lak aku.. hiks!! Ok2.. sambung bab masa lapang...

Kalo aku tak main2 ngan kucing aku.. ape aku buat??? hahahahaha.. aku pun suka baca novel, majalah.. seme aku rembat.. asalkan aku leh baca.. dulu banyak gak koleksi novel aku.. tp banyak gak yang dah kusedekahkan kat sepupu2 aku.. kalo aku dah xde buku atau majalah nak baca.. aku akan main game... Yeah!!! aku main game... Bukan kekanak je main game ye.. Aku yang x brape cukup umur ni pun main gak!!! ehehehe *matila.. x cukup umur kata nyer..


Apa ade dalam bekas ni... Alah korang leh agak kan...


Tadaaaa!!! Ini la rete aku.. Peneman aku kalo xde koje nak wat.. My PSP..


Antara game yang aku suka main...



Kill!! Kill!! Kill!!... Die!! Die!! Die!!.. hahahaha..


Yang ni plak.. Terbang di awan biru.. chewah!!*sesuatu kah??


Nampak itu player data.. muehehehehe...


Ni salah satu jet pejuang aku.. dalam game ni ye.. hahahahah..*matila


Yang ni.. Main Police Entry... hahaha.. Police!!! put your hands up... *matila siap ingat skrip.. hahahahah..

Ha.. itu la peneman aku di kala aku xde koje.. takpun kalo aku malas nak dengar mak aku membebel.. *atau dengar kasih membebel... kalo aku dalam komuter.. dan peneman sebelum aku tido.. korang seme yang pompuan kalo tido ngan bebear kan.. aku tidak!!!.. aku tido ngan PSP aku.. hahahaha.. matila.. xde ciri2 kewanitaan sungguh!!.. eh perlu ke ade bebear kalo nak tido.. sok kalo dah ade laki.. korang nak plok bebear ke korang nak plok laki korang.. hahahaha.. *matila tetiba..

10 Orang Mengetuk KeyBoard:

Janggeltrekker said... Best Blogger Tips

Oooooo bznyer dia.... patut lerrrrrrrrr.

wahdi said... Best Blogger Tips

MOTIP MAIN GAME KAPAL TERBANG JER? opssssssssss

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

kanda ku yg lawa...
bak sini nak pinjam wat sebulan

ha ha ha

kapal terbang..sebab cek abe dier pemandu di angkasa raya

ahhahha

larikkkkkkkkkkk

KaSiH said... Best Blogger Tips

ahaha...bkn main game je tu...belek2 psp ada gambo org yg bwk kapal terobang tu sekali duk dlm tu....eleh...main game kononnnn...

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

hamboi2...syoknyer.. Meh sini nak pinjam game :D Kite pun ada..tapi adik punyer. Tompang jer reti :P

Ecah said... Best Blogger Tips

janggel : ye.. bz yg amat yer... ekekekeke..

Ecah said... Best Blogger Tips

wahdi : motip main game kapal terbang.. wakakakaka.. ko pun tau kan motip ittteeewwww.. lagi mau tanya.. hahahahaha

Ecah said... Best Blogger Tips

yanie : nak pinjam sebulan ek... tak boley!!! ade sehsuatu dlm itteewww PSP.. ekekekeke...

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : haiiipppp!! sadap u.. ekekekeke.. sumpit montot ko..

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : nak pinjam ek... errrr... kalo x bagi pinjam aci tak.. ekekekek *mood kedeks... muehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...