Friday, November 28, 2008

Rindu...

Hmmmm… Camne nak cakap ek… ape motip entry kali ni.. Rindu???? Rindu apakah?? Rindu siapakah???? Hehehehe.. mesti korang ingat aku rindu kat seseorang kan.. owh!!! TIDAK!!.... bukan kat orang ye.. Aku sebenarnya rindu aktiviti luar.. uwaaaaaaa!!!! Minggu depan member2 aku nak gi Gua Tempurung, Kuala Woh… Hmmmm.. terpaksa la aku memendam rasa sat.. aku takleh join durang wat aktiviti luar wat sementara waktu.. sementara waktu??? Atau selepas ini tiada lagi aktiviti luar??? Uwaaaaa!!! TIDAK!!!!.. sob..sob..sob… Ape motip menangis dan melalak hari ni… hehehehehehe.. ish!!ish!!ish!! dah ko kenapa cah!! Rindu la.. tengok gambar2 la camni.. yezzzaaaa.. gegambar aktiviti luar… Rindu!!!

Masa ni gi Bukit Tabur.. Bawah tu Empangan Klang..


Dalam pada dok manjat.. sempat lagi posing kan..


Yang ni Masa gi Gunung Angsi.. On the way.. lalu sungai..


Tu.. sebelah gunung Angsi.. Xpasti lak bukit ke gunung..

Eh..Eh.. Ape ko wat tu Cah!!


Ni masa gi Gunung Ayam.. Sebelahkiri tu Air Terjun Jelawang.. Yg sebelah kanan tu dalam gua..

Masa ni kat Kem Baha.. Guide bagi pegang Kala Jengking..

Da sampai puncak Gunung Ayam.. Yang depan skali tu guide.. Jani nama dia.. Sape nak berkenalan leh.. aku bagi contact number ye.. hahahahaha..

Ni masa on the way ke Gunung Bunga Buah... Tempat nuri terhempas.. Kita org pegi sebulan lepas nuri terhempas..

Puncak Gunung Bunga Buah.. Antara yang sampai awal la..


Masak memasak memang koje aku kalo naik gunung.. ekekekeke..

Ni masa gi Gunung Kinabalu... On the way ke Laban Rata..

Aku ngan Shafini.. Singgah berehat..

Masa ni lagi 2km nak sampai Laban Rata.. Hujan la plak..

Masa kat Laban Rata..

Kat puncak Gunung Kinabalu.. Low Peak's..



Yeah!!! terima kasih kepada penaja pakaian.. Hahahahaha.. *motip apekah..

Nak balik dari Laban Rata ke Timpohon..

Tu la antara gambar yang ade dalam simpanan aku.. ade lagi gunung2 lain yang aku gi.. tapi gambar2 nyer tak dpt diselamatkan.. hiks!! Ape2 pun aku RINDU!!!!!!!

8 Orang Mengetuk KeyBoard:

cikgu jawe said... Best Blogger Tips

huiii.. rajin panjat gunung rupanya. bila nk selam2 kt pulau? hehe

nanti2 kalau selam2 kt pulau tepek gak gambar eh.. :)

@yue said... Best Blogger Tips

Gunung Rata png pegi tak?

*nyuurukkk

Malim said... Best Blogger Tips

ha nanti aku nak ikut la aktiviti nih.. macam best jer.. boleh tak? tapi aku tak nak la bawak benda berat2 tuh.. depa leh bawak kan kan

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

wahhh wahhh braninye pegang kala jengking tu...die katup idung tu baru tau :P

Ecah said... Best Blogger Tips

CJ : Selam2 kat pulau xde.. tp jenjalan gi pulau ade.. heheheh.. nnt la upload gambar ye..

Ecah said... Best Blogger Tips

@yue : gunung rata!!! di mana ye.. cah kurang pekse la.. ahaks!!

Ecah said... Best Blogger Tips

Malim : ko nak ikut ye.. buleh.. kalo kat gunung kinabalu ade la yg tolong bawakkan.. tp gunung2 lain idak yer.. hehehehe... sanggup kah??

Ecah said... Best Blogger Tips

Hanie : hahahahaha.. harus la kena brani.. dia tak katup.. tp dia sengat.. boleh pengsan!!.. heheheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...