Wednesday, December 10, 2008

Cuti Raye.. Sakit..

Lama kan aku tak hapdet.. sebab cuti raya kan.. so.. blog pun bersawang la kejap ye adik2.. kakak2.. dan abang2.. errr.. korang rindu ek *mati la perasan.. hahahahah.. takde ape pun yang aku nak cerita pasal Raya Qurban tahun ni.. sebab ape.. sebab tahun ni Raya Qurban aku DEMAM!! Mencik tau.. da la ujan sepanjang hari kat PD tu.. Aku demam dari hari sabtu sampai la semalam (Selasa).. Amek ko.. duk melepet je la aku kat umah.. xde ape pun yang buleh aku wat selain melepet kat dalam bilik tido aku bertemankan beg gantung baru aku.. hehehehehe..

Dalam pada demam2 pun gagah gak melayan kerenah si Aqillah tu.. nak wat camne kan.. Tapi aku sedih la.. sebab hari Senin hari tu dia da balik Johor semula.. sunyi la nanti umah mak pak aku balik lepas ni..Adeh!!.. Ok.. Hapdet kali ini tidak bergambar ye.. Sebab camera henpon cikai aku pun demam mcm tuan dia gak.. hehehehe.. Daaaaa!!!

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

cikgu jawe said... Best Blogger Tips

isk.. raye2 demaaammmm.. main hujan ke ecah weiii. ehehehe

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

kanda ecah ku..
sudah sihat kah?
jangan la majuk2 ayam serama sebab tak ajak berGEDIX @ The Mines ari tu

he he he....

nanti kita berGEDIX lagi ek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...