Wednesday, December 3, 2008

Hampir Terlupa!!!

Hehehehehe.. aku hampir terlupa yang aku dapat award dr Dak Hanie ngan Yanie.. Soli..Soli..

Tadaaaaa!!! Cumel kan.. Hendak lah dipelihara sebaik mungkin... Keh!!!Keh!!Keh!!



Kalo dah dapat award.. makna nyer ade la peraturan yang kena ikut kan.. hehehe.. cumel sgt2 award ni..

1.Sape yang dapat award ni leh letak kat blog memasing
2. Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang
3. Bagi award ni kat 7 orang bertuah

4. Tinggalkan ia mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kt orang tu :

Kat sape ek aku nak bagi.. Ha.. Ini lah colan2 nyer..


5 Orang Mengetuk KeyBoard:

Mr. Janggel said... Best Blogger Tips

TQ Cik Ecah>... terharu den dapat award darimu itew...

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

nama dinda tak dak?

majuk2 ayam serama
18 kurun nih nak majuk

psssssssst....kanda..
dinda dah buka blog..

hehehe

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

huuu mekaseh cik ecah... :D Comel la die...mcm dirimu kotttttt hueheuhue

Mr. Janggel said... Best Blogger Tips

Selamat Hari Raya Aidil Adha... Salam Persahabatan daripada Janggel

Lily.Lulu said... Best Blogger Tips

mmg cumel itu monkey !!
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...