Monday, December 1, 2008

Jumpa Member.. Balik PD

Hari jumaat lepas ajak Kasih jumpa member aku yg turun ke KL dr Brunei.. pi tgk wayang cite quarantine.. haiyooohh pening kepala aku tengok cite tu.. jalan cite dia buleh la tahan… yang aku tak tahan nyer.. ade owang pekup muka tengok cite tu.. how??? Sapekah orang ittteeww… korang leh agak kot… hahahahaha… ala.. gambo ngan member aku tu takde la.. hehehehe.. so excited jumpa dia.. terus lupa nak snap gambo.. hehehehe.. nnt2 la ek.. kalo dia datang sini lagi…. Nanti aku tempek gambo dia kat sini… Tapi kena minta kebenaran dulu la ye..

Sok nyer plak aku balik PD.. rupe nyer dah ade 6 orang anak sedara aku yg dah sedia menanti kat umah.. 6 orang lagi mak cakap balik kampong nenek durang yang sebelah mak durang.. maka itteeww.. kira agak selamat la poket aku untuk minggu ini.. yang datang ni pun anak abg long aku yg kecik 2 orang.. anak abang ngah aku 2 orang ngan abang lang aku 2 orang.. tp.. kira nak runtuh gak la umah rasa nyer walaupun tak seme balik.. hehehe.. masing2 tengah membesar kan.. nakal nyer.. biasa la.. budak2 la katakan.. Anak buah aku yang balik.. 2 je pompuan.. yang lain seme lelaki.. so.. korang tau la kan camne keadaan nyer.. Ni la gambar yang sempat aku snap..


Aku ngan Aqillah.. Besar dah dia ni.. Setahun lebih..


Aku ngan Ahmad Irfan.. Baru nak masuk 2 bulan..


Qayyum dan Dalillah.. Hehehe,, ngan makcu nyer la..


Sebelah kiri tu Muhammad Naim.. Sebelah kanan Muhammad Nazim..

Dalillah ngan Qayyum.. seperti biasa...


Sesi membuli adik sepupu.. hehehe..


Ahmad Irfan.. Alahai.. geram kau tgk..

Kebetulan bila balik je.. aku dapat beg gantung.. heheh.. bukan beg biasa yer.. anak buah aku yang aku maksud kan beg gantung tu.. balik2 terus nak berkepit ngan aku.. serba serbi aku buat dia ngekor.. aku ke dapur dia ngekor.. nak susu aku yg buat.. nak nyusu tido atas riba aku.. nak tido pun atas riba aku.. *PITAMMM.. terus jadi beg gantung occayy!!.. Ni la beg gantung aku.. hehehehe..


Nur Aqillah... Masa dia kecik ngan sekarang.. Geram aku tengok!!!


Sampai je kat umah mak.. terus dia mintak dukung.. hehehe..


Serba serbi kena aku yang buat... Nak nyusu pun atas riba aku..


Tengah lelan mata tu.. Nak tido dlm buai.. nak aku jugak yg buai.. adeh!!


Nak tido pun atas riba aku.. kalo orang lain.. mengamok dia.. langsung aku takleh nak wat kije ape pun blk umah 2.. ke dapur aku.. ke dapur la dia.. ke bilik aku. ke bilik la dia.. aku leh gi mandi.. bila dia tido je.. mak dia gelak je tgk aku.. ye la.. lepas seksa dia kan.. tengok aku pakai tudung je.. lagi la tak lepas pegang sluar aku.. selagi aku tak dukung dia.. selagi tu la duk pegang sluar aku... nak balik semalam pun ngamok2 nak ikut aku.. menangis melaung2.. tapi nak wat camne kan.. bukan anak aku.. hehehehe..

10 Orang Mengetuk KeyBoard:

Janggeltrekker said... Best Blogger Tips

Mesti ko kan cah yang tutup muka ngan tangan??? macam ko tutup muka ngan Tisu hari tuh...

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

tu dia makcu...wat praktikal amali ker dukung anak menakan / anak buah..?

hahhahah

tu la makcu...cepat2 kawin...leh buat anak sendiri..kekkeke

nih...dak yanie nak majuk...

makcu pi tgk wayang tak ajak dak yanie....

majuk 26 kurun..kekkeke

apz said... Best Blogger Tips

teringat cloverfield... pening2!!!

KaSiH said... Best Blogger Tips

hiks...kawen ar makcu...eiii irfan dobotnya...geram ngn pipi dia..klu dpt kat aku tu...tau la cane aku kerjakan...mcm nk geget...

@yue said... Best Blogger Tips

makcu da kawen...da de nk sndri...x pndang dh ank buah dia tuh...:p

Ecah said... Best Blogger Tips

janggel : hahahahaha.. bulan aku la.. orang yg slalu kuar ngan aku tu .. hehehehehe.. ko tau kan sape...

Ecah said... Best Blogger Tips

yanie : dah lama da wat praktikal ni.. dari zaman dolu2 lg.. kawen ek.. errrr... wat anak ek.. errr... nanti dulu la ye... hehehe

Ecah said... Best Blogger Tips

apz : hahahaha.. tu citer lagi pening weiii.. tobat!!!

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : kawen yer... kena tunggu owang minang yer.. dobot kan irfan tu.. aku tau.. kalo ko dapat ko nak watpe.. tonggang terbalik la anak buah aku tu nnt... :p

Ecah said... Best Blogger Tips

@yue : hehehehe.. lebih kurang ghetu la.. sbb takut nyer.. anak sendiri pun tak terlayan.. ahaks!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...