Monday, January 5, 2009

Blackwood Party... Cute Fish Spa

Semalam aku gi party Blackwood *(jenama makanan kucing aku).. ye la.. tiap2 bulan aku beli 12kg Blackwood untuk 10 ekor kucing aku.. tp bulan ni aku beli lebih skit.. aku beli 17kg.. sebab nyer.. kucing aku makin kuat melantak.. *PITAMMMM.. kita org ade group yg beli makanan kucing secara pukal.. so dpt la murah skit.. ok la kan.. memandangkan aku kena memberi suap 10 mulut kucing aku yang tau makan.. tido.. main.. makan.. tido main.. pastu membuang isi perut.. *ayat sopan skit.. ahaks!! so.. agak berbaloi la rege makanan itteeewww.. lama gak aku melepak kat umah kak nurul a.k.a felix the cat tu.. dr kul 12.30 sampai kul 3.00 gak la.. sbb ramai yang datangkan.. dah leka berborak sambil main2 ngan kucing.. jadi tak sedar la masa berlalu.. Balik dari umah kak nurul aku terus gi JJ Equine.. konon nyer nak mencari bekas tambahan untuk makanan kucing aku.. tapi takde yang berkenan.. so.. ape yang aku wat.. aku singgah kat Fish Spa.. saje gatal... relax kata nyer.. ahaks!!


Masuk2 je kaki terus kena serbu..


Errr... geli weiii!! tapi tahan je la..

10 Orang Mengetuk KeyBoard:

cikgu jawe said... Best Blogger Tips

hari tu kt berita mana eh, aku baca ikan2 kt spa mana ntah semua timbul mabuk..

kekekeke..

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

huuu..aritu pegi midvalley, terasa nak buat jgk fish spa ni...nampak mcm syok jer ikan tu tergedik2 :D

apz said... Best Blogger Tips

biasa lah mabuk, baru lepas new year party...

KaSiH said... Best Blogger Tips

eiii bengong la ikan ni...kaki ko pun dia lalu nk mkn...keracunan nnti tau la...

Ecah said... Best Blogger Tips

cJ : hahaha.. vengong ko cJ.. ikan baru wat party mmg la mabuk.. wakakaka

Ecah said... Best Blogger Tips

Hanie : ikan tu.. masuk2 kaki je terus serbu.. geli meh ikan tu tergedik2 kat kaki kita..

Ecah said... Best Blogger Tips

Piz : hahah ikan tu buat party liar.. tu yang mabuk tu..

Ecah said... Best Blogger Tips

Kasih : kalo ko wat mesti ko geli natt.. masuk2 je kaki terus serbu!!!! ko mmg la tak lalu.. ikan tu lalu je.. heheheh :p

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

nak pi wat gak kanda....
jom2...gaji nih..
kanda belanje oke..

he he he

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

linda_cute@misslyn said... Best Blogger Tips

echah..sblh mana fish spa tuh..rasa nk gi la sekali..nk rasa ikan2 tu menspa kaki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...