Tuesday, February 10, 2009

Bersantai kata nyer

Hari ahad yang lepas wat gather2 budak blogger yang sengal seadanya sempena menyambut hari ke'puteri'an cik sakura kita.. tempat??? kat taman putra perdana.. Putrajaya... alahai.. semput aku nak menyampaikan ke tempat yang durang pilih tu.. tp takpe.. asalkan puas.. ahaks!! .. tapi sebelum tu aku nak gelak puas2 dulu.. ade la minah sowang ni leh cakap.. cah ni nampak PENDIAM yer.. ape!!!! ko kata aku pendiam... jap..jap.. PENDIAM???? wakakakakakaka... aku dah nak gelak guling2 dah masa tu... aku pendiam??? errrr... maybe la.. org yang x kenal aku leh kata aku sombong + pendiam.. tp korang yang dah kenal aku.. sila pekop molot occay!! aku la wanita terakhir ittteeewwww.... sila abaikan statement terbabit yer!!.. aku nak kongsi 1-2 gambor je.. yang lenlain korang leh tgk kat blog Yanie,Hanie,cD.. ha.. mereka yang terbabit rajin menghapdet.. aku x brape rajin.. aku nak wat keje jap.. daaaa..


wanita2.. yang telah menghadirkan diri..


ape da!! tu pun nak interprem ke loyang pembakar tu.. ahaks!!

15 Orang Mengetuk KeyBoard:

apz said... Best Blogger Tips

kipaskan ko lah tu.. panas kan..

tempat menarik joging tu..

miSz.haNie said... Best Blogger Tips

yeeeeeerrrr..
wanita itteewww...
model lampu of da year..
hahahahaha

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

hehehe...takpe, prop itu penting ye tak? :D

Mr. Janggel said... Best Blogger Tips

Amboi bersantai tak ajak en.janggel pon!!!!!!! Tak aci!!!

Ecah said... Best Blogger Tips

apz : wat kipas aku.. hahaha.. ni bukan kipas.. ni kipas kebas la tolol!! *hahaha.. ayat doremi

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : hahaha model itu penting.. walaupun model itteeeww tidak memegang lampu terbabit.. hehehehe

Ecah said... Best Blogger Tips

haniFD : ye.. prop itteeww mmg penting.. ahaks!!

Ecah said... Best Blogger Tips

janggel : eh.. bukan org tu gi melaka ke.. hihihihi.. jgn jeles..

Riezal said... Best Blogger Tips

x ajak pun.. i ade jer tengok dari jauh sambil makan twistie blakang pokok.. meriah betul :)

Ecah said... Best Blogger Tips

riezal : hahahaha.. owh... u ke budak blk pokok yg segan2 nak tegur tu.. yg ala malu2 tapir tu ye... ahaks!!

[[ Sakura ]] said... Best Blogger Tips

nak tarik balik la perkataan pendiam tu boleh .....silap upanye....

hehehehe bukan sabtu tapi ahad la ecah...
nge nge nge

Ecah said... Best Blogger Tips

sakura : hahahaha.. sila la tarik yer.. kalo dpt tarik blk la... opppsss!!! terlupa hari sudeh!!

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

ne no ne no....
ni cik senggol-senggolan mai mengadap kekanda ku ec@h yg SANGAT2 PENDIAM ituuuuuuuueee...

vah vah vah....dah malas nak hapdet kasi link jer eh....cayok2...amalan mulia teruskan bersama2

hahhahaa.....next nak serang MELAKA kan...hoyeeeeeeeeeee kanda ec@h belanjeeeeee....

larikkkkkkkkkk...kang ada korek pusat jadi pusat bocor....gegegege

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

lupa lak nak komen bab LOYANG..
ha ha ha....tu props terkini geng bloggers....hahaha...wajibul qonah di bawa ke mana2 itu loyang..

ker dah dapat nama baru----CIK YANIE PUTRAJAYA aka MIZZ LOYANGZZZ...hahhahhaa

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Ecah said... Best Blogger Tips

yanie : hahahaha memang malas nak hapdet la cayang.. link sajork.. senang.. ekekeke... bulan depan gi melaka lak ye.. yippppeeeeee!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...