Tuesday, February 3, 2009

Hari jumaat.. Jumpa abg.. Jln2 Dataran Merdeka

Hari jumaat lepas.. lepas maghrib aku telah berjanji setia ngan kasih.. nak pi kl.. nak jumpa ang long aku yg kebetulan turun kl hari tu.. dia nak bil2 umah aku.. sebab katanyer nak skolah kan anak dia yg sulong kat putrajaya.. kalo jadi la.. kalo jd.. makna nyer anak buah aku yg sulong akan duk ngan aku.. hehehe.. ade la nnt teman ye dak.. kalo tak selama ni duk sensorang ngan anak2 berbulu..

Inilah dia.. Nur Salsabillah yg bakal duk ngan aku..
Dah nak smp kat kl.. aku tipon abg long tanya nak jumpa kat mana.. abg aku lak kata nak gi dataran merdeka.. ada pameran askar kat sana.. maka berbondong2 la aku ngikut abg aku ke sana.. sampai di sana.. make up skit2 *mati la.. still mengekalkan kejelitaan occay!! *mati la.. ade yg kena tembak aku kang.. aku pun berjalan2 la dgn kasih kat padang tu.. tgk segala tok nenek booth kepunyaan TDM,TLDM ngan TUDM.. tp yg byk nyer booth TDM la.. segala tok nek peralatan di bawa kat pameran tu.. Aku lak sesampai disana diberi tugasan menjaga aqilla.. hamek ko.. ade anak la.. tak dpt maintain solo ngan kasih.. tak dpt mak nak ngurat abg2 askoke kat situ nyah..*mati la.. 
Ape yg abg tropong tu abg.. khusyuk bebenor..

Anak buah aku.. Aniq.. yg memang suke nak mencuba..

Eh.. eh.. ade org tgh perasan menjadi charlie's angle la.... wakakakaka..

Aku pun harus la interprem gak kan..
Penat aku melayan kerenah aqilla.. tak nak di dukung.. nak berjalan je keje nyer.. tak nak di pegang tangan lak tu.. maka aku ngan kasih ngikut je la mana si aqilla ni berjalan.. seme booth dia masuk.. main aci terejah je minah kecik sorang tu.. ulang alik dr satu booth ke satu booth.. aku ngan kasih a.k.a body guard si kecik tu.. ngikut je la kan.. sampai la dia rasa penat.. dia meragam lak.. mintak di dukung.. seb baek bukan mintak dukung kat aku.. heheheh.. malam tu dia nak pak dia yg dukung.. hehehe.. ok... maka lepas itu aku, kasih ngan anak buah aku yg sulung pun berjalan la ke bahagian pengangkutan..


Berlagak nyer muka anak buah aku ni.. lepas didukung.. ces!!


Anak buah aku ni pun sebok memanjat gak.. dah la tinggi kenderaan ni..

Aku bajet nak bareng je atas ni.. tp tak jd.. hahahah..

Kasih yg konon2 tak perasan.. walhal dia tau aku mmg tgh amek gambar dia..


Anak buah aku yg gigih memanjat kete kebal

Tu dia.. wira masa depan.. wakakakakak
Sampai kat sana.. memasing masuk kat khemah perubatan... amek gambar. pose2 skit lebih kurang.. pose2 penting occay!! ahaks!! pastu kita org gerak gi tengok kenderaan lain.. kereta kebal, trak 3 tan, ade satu tu aku panggil babi hutan.. sbb kenderaan ni kalo di bawa.. tak kira ape kat depan tu di sondol jer.. aku tau la skit2 pasal kenderaan2 askar ni seme.. sebab abg long aku dulu askar.. aku lak rajin ngikut abg long aku kalo dia kena latih org.. heheheh.. so.. tau la serba skit.. Abes meronda kat dataran.. maka berbondong2 la memasing cari tempat makan.. abg long aku singgah kat kari kepala ikan terkenal.. ye ke terkenal.. aku tgk biasa je.. malam tu selera tak brape nak ade.. aku makan chapati je.. kasih lak mkn roti nan.. abes mkn.. aku pun pulang kembali ke sarang.. hehehehe..



Ini lah hasil nyer bila dah keletihan..



Kasih yg cuba mengagah anak buah aku.. si Irfan..

7 Orang Mengetuk KeyBoard:

cikyuyu said... Best Blogger Tips

CAH,

bapak besh gile!
hahha.
takut sangat kena tembak.
bhahha :D

pndai2 jer la kamu yerk..
nak sondol sape??
abang askar kerW?

KaSiH said... Best Blogger Tips

woi muka aku..uwaaaaa muka aku takleh blah mlm tu...uwaaaaa...

Ecah said... Best Blogger Tips

YuYu : hahaha.. memang besh yuyu.. memang menyondol je keje nyer mende alah tu.. sondol.. sondol..

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : wakakakakaka... muka ko berdagu 2.. hahahahah..

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

muka berdagu2?

he he he...ada 2 dagu ker...
tumbuh kat mana 1 lagi...?

hik hik hik

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Ecah said... Best Blogger Tips

yanie : tgk gambar kanda kasih ko pegang pistol... dagu tu berlapis tak.. wakakakaka lariiii!!!!

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

tembam sudeh...

he he he

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...