Tuesday, February 24, 2009

Mari bela badan!!!

Hamboi tajuk entry... kemain lagi yer.. aku bukan ape.. minggu ini aku rasa minggu aku nak bela badan..

makan biar cukup.. terlebih skit takpe tapi jangan sampai over dose..


tido biar cukup.. tp jgn sampai terlebih tido tak solat subuh.. paling kurang pun aku akan tido 5 jam..


semangat tul aku kan untuk membela badan kan.. tapi takde la sampai macam dalam gambar kat atas tu.. tu dah kira obesiti weiii... muehehehehe.. minggu ni je tau.. minggu depan cam biasa.. sarapan pagi roti canai 2 keping... tengah hari makan nasi campur atau mee sup ke.. petang makan kuew teow goreng.. malam makan roti.. erk!! ni makan ke mentedarah ni.. ha.. tu rutin biasa yang aku buat la.. takde la tetiap hari same.. tapi lebih kurang la.. tapi minggu ni aku rasa cam nak makan lebih dari biasa... *buang teb iat ape ko cah!!!!! ekekeke... ala.. minggu ni je.. minggu depan cam biasa la balik kan.. ahaks!!

aku bukan ape.. hari jumaat nanti 27/2 ni aku ade derma darah.. so aku nak pastikan la yang badan aku sehat... cukup makan.. cukup tido.. ape selama hari ni ko tak cukup makan tak cukup tido ker cah oiii!!! errr.. cukup..cukup..cukup.. tapi minggu ni nak kena rehatkan badan dan minda... supaya nanti bila wat check up.. aku bukan la antara yang di rijek... macam tahun lepas.. member aku badan ok.. sihat.. tapi sebab dia tak cukup tido je yang wat dia di rijek... takmo..takmo.. jadi camtu.. sekian la perkongsian kesihatan oleh saya pada hari ini..

p/s : ape yang ko merepek pepagi ni cah oiii!!!!

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

ha ha ha
teringat daku pada kata2 seorang SAHABAT....

"kata nak diet setat bulan februari...hahhaha..."

siapa kah sahabat ituuuuuuuuuu?

hahhahahha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Ecah said... Best Blogger Tips

yanie : sape ek org tu.. hahahaha.. sahabat yang bernama cik loyang kata nyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...