Thursday, February 19, 2009

Mengada!!!!!

Semalam balik dari keje aku ngemas kan sangkar anak2 berbulu aku.. adoi la nak.. makin lama makin kuat korang melantak kan.. tp xpe.. aku suka je kalo tengok anak2 berbulu aku tu sihat.. tapi semalam si babybugs jadi terlebih manja... mengapakah???.. semalam aku kuar kan tiger, babybugs ngan kencana.. yang 2 ekor tu memang memain tak hengat dunia la.. tapi yang sekor ni sebok duk kat aku.. heheheh manja sangat2 la konon nyer tu.. lantak la ko nak...


Ni ape kes ni.. bajet manja sangat la ni...ekekeke



Ha.. Babybugs yang makin lama makin montel aku tengok.. GERAM!!!!!

8 Orang Mengetuk KeyBoard:

cikgu jawe said... Best Blogger Tips

tokeeyyy.. hihi.. Babybugs berapa harga mau jual?. kekekeke..

miSz.haNie said... Best Blogger Tips

caution!
FUR-KID on the board

keskeskes

Ecah said... Best Blogger Tips

cJ : aku x jual kuceng aku.. sayang wooooo....

Ecah said... Best Blogger Tips

hahahaha.. takpe.. tunggu na.. nnt tempek kat sini...

Mr. Janggel said... Best Blogger Tips

kehkehkeh penternak kuching yang berjaya yer..!!

Ecah said... Best Blogger Tips

janggel : hahahahaha.. itu udah semsti nyer.. amat berjaya sekali tau

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

kalau wat goreng tepung celup telur cedap nih...

nak2 tang mata dia...

hahhahahha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Ecah said... Best Blogger Tips

yanie : wah wah wah.. kemain nak goreng tepung segala yer.. sayang tauuuu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...