Friday, February 27, 2009

Rehatkan minda.. Break!!



Aik!! asyik break je.. ape koje ko ni cah... aku nak merehatkan minda aku yang dah tepu.. mampat.. beku dan seangkatan dengan nyer.. hehehehe.. maka oleh itteww aku akan meninggalkan dunia blogging ni untuk sementara waktu.. bukan untuk selama-lama nyer.. aku akan bercuti mulai hari ni sampai la 9/3 nanti.. aku cuma akan mula bekerja semula pada hari selasa 10/3 nanti.. sementara ketiadaan aku ni.. korang jangan nakal2 tau.. kutujukan khas untuk blogger tegar yang kenal aku.. hehehehe.. ingatku dalam kerjamu yer... sila jangan speku dan memaku.. muehehehehe.. kalo ade masa nanti.. insyaALLAH aku akan hapdet.. kalo tak tungu je la nanti yer.. saje cuti2 makan angin sambil mengembungkan perut.. ok la seme.. daaaaaaa.. muuuuaaahhhh!!!!

6 Orang Mengetuk KeyBoard:

miSz.haNie said... Best Blogger Tips

kemahen kan ko nyah..
bercuti sakan..
jeles mak! :P

hv a hepi-yippie holiday okeh..
wendu daku dlm ronggeng mu..

hakhakhakhak

KaSiH said... Best Blogger Tips

cuti sampai 9/3...mula kerja 4/3????

dlm ramai2 org yg ko kenal..sapa yg paling ko rindu sekali..*sambil kembang2 idung..sbb aku dah tau jawapan...

-cD- said... Best Blogger Tips

ermmm ade pembetulan..
4/3 tu ari rabu la kak.. huhuh

p/s: pasan x ecan cam chantek sket laaa..

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : wakakaakak..aku xleh beronggeng.. aku hanya boleh merempitzzzz.. kenang daku dlm kerja mu yer...mehehehehe

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : silap.. sebenarnya 10hb.. hari selasa baru msk keje...dlm ramai2 sape yg aku rindu ek.. wakakaka.. mesti la aku rindu abg askoke.. tettttttttt!!!!!

Ecah said... Best Blogger Tips

cD : uish!! aku tgh kembang diri ni.. susah tul nak kuncup.. wakakakaka.. ala.. dlm gambar kenkadang nmpk la lain.. padahal same je cD.. mak tetap wanita melayu ittteewww nyah.. auwwwww...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...