Tuesday, March 24, 2009

Aku rindu akan dia...

Hahahaha.. statement.. sesuatu occay!!!.. ye la.. aku tgh rindu ni.. rindu sgt2 kat anak berbulu aku yang terpaksa aku tinggalkan kat kampung.. sebab ape.. sebab ade manusia yang dengki khianat kan.. tak leh tengok orang senang kan.. ade je nak cari pasal kan.. padahal aku tak penah menyusahkan dia pun kan.. dah ko tak suka kucing... jangan la ko rampas kebahagian kucing tu.. sib baik la aku leh hantar anak2 berbulu aku tu ke kampung.. kalo yang bela then takde orang di kampung yang sanggup bela.. how??? tak ke kesian kat kucing tu.. tapi nanti aku akan bawak balik anak berbulu aku ke sini.. tapi 2 ekor je la.. yang lain aku tinggalkan di kampung sajork.. mula2 aku nak adoptkan yang lain tu.. lama2 abg chik aku secara suka rela nak bela anak berbulu aku tu.. seb baik la abg chik aku nak bela.. kalo x.. hmmmmm... terpaksa la aku berpisah ngan anak2 berbulu aku tu.. cuma aku tetap akan rindu dorang la.. leh tengok bila balik kampung nnt.. aku akan bawa balik anak berbulu aku yang 2 ekor ni.. abang askoke aku yang minta aku bawak balik 2 ekor ni.. almaklum la.. anak berbulu kesayangan dia.. hehehehehe.. Ape2 pun aku sangat2 RINDU ngan semua anak2 berbulu aku tu.. uwaaaaaaa!!!!!!



Babybugs


Tiger

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...