Thursday, March 5, 2009

Cuti lagi!!

Uhuk!!uhuk!!uhuk!! aku tersedak weiii.. ade orang sebut nama aku la.. kemain lagi kan... wah wah wah kasih!!!.. kemain lagi ko meronggeng kan.. jumpa malim lagi.. ini tidak adil.. ini buleh mendatangkan kemarahan kepada beta.... takpe.. ade masa turn aku lak jumpa yer.. ko sebagai menteri penasihat seperti biasa harus la menemani aku.. hiks!! untuk pengetahuan korang.. aku sekarang kat ipoh.. masih lagi bercuti... tunggu la nanti 10hb baru aku masuk keje.. aku tau kasih.. ko da rindu aku kan.. kan.. kan..kan.. ahaks!! takpe.. nanti kita beronggeng same yer.. i promise.. wah!! ghetu..  hehehehehe.. k la.. aku chow dulu yer.. daaaaaa.... windu kowang.. muuuaaahhh!!!! 

8 Orang Mengetuk KeyBoard:

Mr. Janggel said... Best Blogger Tips

Wah wah wah ko ni asik bercuti jer yer!

Ko buat per kat Ipoh tu?? nak join persidangan bawah pokok ek?? wakakakakak!

Kim salam kat Tok Sedara aku ek , Sultan Azlan Shah

miSz.haNie said... Best Blogger Tips

cuti...cuti jugeksss

nt balik..jg luper buat tag

mak dh tag ko nyah!

muahahahaha :P

apz said... Best Blogger Tips

cah BW ko g ambil erk, aku blk melaka, hantar kucing balik umah, agak2 kalau aku tinggal2 kan 2 ekor kat ko b4 pergi tahan boleh ke?

KaSiH said... Best Blogger Tips

cepat balik wei...dh banyak ari aku tak mkn ni...

Ecah said... Best Blogger Tips

janggel : ko jeles kah!! x main la persidangan bwh poko.. dah mcm kerajaan pasir 2 butir je.. ekekeke.. owh.. pak sedara ko yer.. bukan pak sedara ko si siva tu ker.. OPPSSS *lariiii

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : asyik tag je la keje ko nyah.. x koser mak tau!!!

Ecah said... Best Blogger Tips

apz : 2 ekor boleh kot.. tp takut time tu bph dtg jer.. adeh!!!

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : kan aku da blk ni.. ala.. setakat aku xde.. ko ape ade hal kan.. apsal ko x mkn.. isk isk isk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...