Tuesday, March 24, 2009

Happy Birthday Malim..

Entry kali ni khas untuk malim... Siapa Malim ni.. aku sendiri pun lom penah tengok muka dia secara face to face.. cuma kenal di alam blog sajork.. tak berkesempatan lagi jumpa mamat ni.. walaupun hari tu dia balik Malaysia.. tapi lom ade rezeki nak jumpa dia.. hehehehe... ape yang istimewa sangat malim ni... hahahahaha... bakat dia yang pada aku istemewa.... suka baca blog dia.. lebih2 lagi tengok gambar2 yang Malim snap.. Keje aku adalah mencuri secara HALAL yer.. ade ke term tu.. hahaha.. ye la.. aku nak amek gambar.. aku minta la kebenaran dulu.. kalo aku terlupa, aku terus kidnap je gambar tu.. *mati la.. perompak gambar katanyer... ha.. ape2 pun aku nak wish kat dia.. sempena hari keputeraan dia yang ke brape tu dirahsia kan... wakakakakaka

HAPPY BIRTHDAY MALIM!!!!!
SEMOGA DI PANJANGKAN UMUR DAN DI MURAHKAN REZEKI...
MOGA DIBERI KESIHATAN YANG BAIK..
SEMOGA DIBERKATI HIDUP DI DUNIA DAN AKHIRAT...
SEMOGA DIPERMUDAHKAN PERJALANAN STUDY..
SEMOGA APE JUA YANG KO IMPIKAN MENJADI KENYATAAN..

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

sultan said... Best Blogger Tips

dah la rompak, pastu kidnap plak tu. berat jenayah ko ni. haha...

Ecah said... Best Blogger Tips

sultan : hahahaha.. biasa la aku.. penjenayah tegar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...