Friday, March 27, 2009

Salam perpisahan...

aiiyakkkk!!! tajuk manyak suspen lor!! heheheh.. salam perpisahan bukan utk blogger.. tp untuk kawan aku Nooridayu Mat Ripin yang akan berhenti keje ujung bulan ni.. Adooiii!!.. banyak kenangan la dengan dia ni.. sedih je rasa bila dapat tau yang dia akan berhenti keje sebab mengikut suami nyer yang bekerja di Libya.. orang nyer kecik molek je.. cakap pun lembut jer.. hehehehe.. sungguh pun begitu.. jangan tengok dia kecik dan molek dia lemah yer... kami di sini akan kehilangan sebutir bintang tau!!!! ayu ni juara kayak kategori agensi untuk K1 dan K2..uuuu!!!... aku kenal dia bila aku mula menjebak kan diri main perahu panjang.. dari situ la perkenalan kita orang.. dari perahu panjang.. dia pun salah seorang yang mmg terlibat ngan aktiviti mendaki dan juga paintball.. ha!! camne aku tak sedih... memang aku agak rapat ngan dia.. uwaaaaa!!!!! tapi nak wat camne kan.. dia dah bersuami.. aku ni belum lagi.. ooppppsss!! jadi dia harus lah tidak mengingkari kata2 suami.. ceh!! ceh!! ceh!! ayat!! kemain lagi.. aku doakan semoga kebahagian yang dia kecapi sekarang akan berkekalan hingga ke akhir hayat nyer... aku pasti akan rindu kawan ku ini.. AYU!! walau pun ko jauh nun di Libya.. aku dan kawan2 yang lain pasti akan merindui kehadiran ko disisi kami semua.. simpan kenangan bersama sebagai memori terindah yer... will miss u so much!!!!


ni lah orang nyer.. kecik comel je..




masa kenu kebangsaan..


mana ni sukan air putrajaya.. ayu yg bertutup muka nyer tu..


masa latihan perahu.. gembira sungguh si comel ni.. ahaks!!


masa trip ke gunung bunga buah..


di puncak gunung bunga buah..


group paintball.. indah nyer saat ini..


so sweeeetttt!!!


with the geng..


kenangan terindah kan!!


will miss u so much dear.. yang kat blakang tu coach perahu panjang aku.. heheheh


p/s : entry ni akan berada di atas sehingga la 31 mac 2009

6 Orang Mengetuk KeyBoard:

are-u said... Best Blogger Tips

wah.... terharu aku.. best nye gamba2 tuh semua.. sweet memories babe!... uwaaaaa.....sedih2.. best kenal ngan ko ecah! aku appreciate it very much! kenangan terindah.. ya... agree..

Ad Rifza said... Best Blogger Tips

Moga dia berbahagia selama-lamanya..
Oo suka aktiviti lasak ek..nampak tak laa lasak sangat tuannya...hehe..
Salam ziarah ecah..

Ecah said... Best Blogger Tips

are-u : best kenal ngan ko ayu!!.. ape2 pun jadikan seme tu kenangan bersama.. kalo blk sini jgn lupa aku lak..

Ecah said... Best Blogger Tips

Ad Rifza : salam ziarah.. hahahaha.. nampak cam tak lasak yer.. hakikat nyer.. lain!! hiks!! :p

Lily.Lulu said... Best Blogger Tips

berpisah dengan kawan, memang la sedih kan

lagi2 pulak tu kawan nak pergi oversea .

Ecah said... Best Blogger Tips

lily : kan!! sedih.. tp nak wat camne kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...