Tuesday, April 21, 2009

Aku tau!!!

Aku tau korang rindu kat aku... kan.. kan..kan.. wakakakaka.. perasaan dan perah santan sungguh... tapi nanti la aku hapdet yer... hari ni baru masuk keje.. so banyak keje yang aku kena setel kan skit demi skit.. nanti aku hapdet yer.... daaaaaa!!!!


Team perahu panjang.. malam berangkat ke perlis..


5 Orang Mengetuk KeyBoard:

CJ said... Best Blogger Tips

loh! aku hampir2 lupa blog ni masih wujud. hahahaha

well done ecah. :)

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

hahaha...tau takpe perah memerah itu :P

Ecah said... Best Blogger Tips

cJ : hahahaha... siot jer cJ.. blog ni wujud lg weiii... aku masih bernapas lg... :p

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : wakakakaka... :p

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

kka ecah ku.....

budak2 team perahu panjang tak dak ka yg solo n single? he he eh

bak pos mai kat cek sorang....hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...