Monday, April 6, 2009

Jom karok!!!! mengarok????

Hari jumaat lepas aku ade rasa cam nak tengok wayang.. tp akibat keletihan tranning perahu panjang aku batal kan saje hajat aku tu.. lagi pun kalo aku nak tengok pun.. aku sensorang je kan.. lebih elok la kire nyer aku menggunakan sepenuh masa yang masih berbaki pada jemahat malam tu untuk bersenang lenang merehatkan badan dan minda.. hehehehe..

Sedang aku elok bersenang lenang.. dalam kul 9.30.. tetiba aku di kejutkan dengan deringan tepon.. cis!! cis!! dan cis!! sape la plak yang mengganggu aku yang sedang bermeditasi ni.. tepon ku angkat.. terdengar satu suara yang tak brape merdu di ujung talian... "cah.. jom gi karaoke.. body gurad lg 2 org ikut gak.." terus aku bertukar mood occay!!.. "boleh.. boleh.. cah pun takde wat ape ni.." tetiba kuar je tanduk yang selama ini aku sorok kan dr pandangan orang.. wakakakaka.. dasar!!


Bersiap.. sepantas halilintar yer!!!.. hamboi2.. kemain lagi.. bab meronggeng kemain laju.. cuba bab pi ceramah agama.. tadarus al-quran ke.. kemain terkedek kedek lagi ko yer cah!!... muehehehehe... aku kuar agak lewat.. ye la.. durang pun bg tau time durang dah nak kuar kan.. nasib la kan.. menunggu la durang.. dalam perjalanan dapat sms.. "kat bilik 813 tau" baek lah bodyguard terchenta.. saya datang... hehehehe.. sampai je di alamanda.. terus menuju ke bilik 813.. dah mula buat sesi pemanasan badan dah durang.. dah mula melalak pun.. aku sampai dalam kul 10.. melalak dan beronggeng lah memasing sehingga kul 12..




aku yang baru sampai.. terus snap gambar.. dasar kan!! *sori yer.. kualiti gambar kureng memuaskan kerana menggunakan camera hp cikai ku.. ahaks!!

inilah bodyguard2 terchenta.. sesi me "sumbang" kan suara..


aku yang nak menyebok gak.. khusyuk yang belakang aku tu melalak..


bajet macho la ye.. kontrol.. kontrol...


teetttttt!!!! hemek ko!! bodyguard paling muda.... speku.. speku.. *mati la..

Lepas sesi melalak dan me "sumbangsih" suara.. kita org menuju ke lot ten di bangi.. kenapa panggil lot ten.. sebab ade 10 unit gerai makan di situ.. hehehe.. ape yang aku makan.. aku makan mee bandung muar yang amat besh!!! sedap!!! yummy!!! bersama milo ais yang nyaman... hehehehe... kul 2.. aku dan bodyguard menuju pulang ke sarang memasing..


ni la yang aku makan.. mee bandung muar yang besh!!.. kasih!! nanti nak pergi tak..


Tengah hari sabtu nyer plak.. aku ke sg.besi.. gi ambik makanan anak berbulu.. pastu terus ke bangi.. gi ke pakcu usual petshop.. lama gak aku kat sana.. pi mencuci mata kat sana.. meneman member aku yang nak beli cat carrier ngan ear cleaner untuk anak berbulu dia.. sambil tu aku bermain main la ngan PR kat kedai pakcu tu.. comel2.. dan gebus2.. sukeh aku.. mari mencuci mata.. :P ni antara PR nyer.. ekekeke..


Sesampai je.. aku di sambut ngan keletah budak ni.. tido sampai x hengat dunia.. comel!!


ni la dia PR2 kat kedai pakcu tu.. ni nama dia tinta amanda.. baka british chort hair..


yg ni plak.. titik aurora.. baka maine coon.. sgt aktif yer


ni nama nyer kido.. domestic long hair..


yang ni nama dia rimba... sangat2 peramah yer..


dan yang ni rocky.. dia ni la yg aku geram sgt ni..


tgk la betapa besar nyer dia bila aku angkat.. sgt manja yer..


muka yang ala2 mintak di cium.. ahahahaha


comel kan... geram wooo!!!


si kecik ni pun ade..


aku paling suka tengok si rimba ni.. sgt cool bila kuku nyer di potong.. kalo kucing lain da kena cakar dah tu..

Lepas tu aku blk ke senawang.. melepak je aku kat sana.. hari ahad nyer plak aku keluar menyelesaikan ape yang patut.. kebetulan abang sepupu aku tepon ajak kuar.. melepak la aku ngan dia.. bosan nyer pasal.. abang sepupu aku ajak pi tengok wayang.. apeeeee!!! wayang???? ehehehehe.. aku on je.. pi la kita orang ke semban 2.. aku nak tgk fast n furious.. tapi full house meh.. seme waktu tayangan FULL!!!.. last2 kita org tengok cite My Bloody Valentine..



cite ni not bad la.. cite pembunuhan yang berlaku masa hari valentine.. dah kata cite pembunuhan kan.. harus la korang tgk darah ngan mayat je sepanjang cite tu... hmmm.. kalo korang nak tau korang tengok la sendiri yer.. sepanjang cite ni ade sorang minah dok sbelah aku.. asyik dok mejerit je keje nyer.. seb baek la dia menjerit tu menghala ke telinga boipren dia.. sian.. boipren dia.. kuar2 wayang pekak sekejap gamak nyer.. hahahahaha..

6 Orang Mengetuk KeyBoard:

miSz.haNie said... Best Blogger Tips

kemain ko yer nyah..
hahahahahahah
psstt..bulan dpn karok jom..

KaSiH said... Best Blogger Tips

lot 10 kat mana ek...mari2 kita pekena mee bandung tu...

jul's abza said... Best Blogger Tips

nyah...
mak jeles tau tgk nya dukung si kido tuh...
xpe...xpe...akan ku "catnap" jua andai berkesempatan nnt...
nyah...nnt bluereen pun akan ade kat kedai pakcu tau.,....
aaahh...x pat imejin si puteh odd eye tuh...!! (sambil leleh air liur)

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : muehehehehe.. jom!!! mak layan sajork.. :p

Ecah said... Best Blogger Tips

kasih : kat bangi.. sebelum smp uniten tu.. nnt kita gi yer..

Ecah said... Best Blogger Tips

lia : bukan kido yg ku dukung nyah.. mak dukung si rocky.. nnt bluereen kat kedai pakcu.. hehehehe.. sonok nyer!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...