Friday, May 29, 2009

Biler aku wat marathon wayang

Hahahaha. cam hape je.. xde la marathon wayang.. tp dalam minggu ni je aku da tgk 3 wayang.. kira marathon la gak kan.. ni nanti nak tgk lagi ni.. huhuhuh.. minggu ni crite yang aku da tengok hmmm.. angles and demon.. monsters vs aliens ngan terbaru malam td aku tgk terminator salvation.... seme citer ni memang best la.. sebab aku suke.. aku kata best la..


Citer ni best... tak rugi ar tengok..


Cite ala2 ghini memang feveret aku.. huhuhuh... lawak je..


Citer ni aku rasa akan ade sambungan lagi..

Aku rasa cam nak tengok wayang lagi.. banyak lg crite yang x sempat tengok.. huhuhu.. marathon wayang yok... sape nak ikut!! angkat kaki....

Monday, May 18, 2009

Sabtu yang damai..

Hari sabtu aku menghabiskan masa ngan mengemas umah bersama anak2 berbulu kesayangan aku... lepas abes kemas bilik aku.. aku masak air untuk di buat air mandian si kesayangan... mula2 mandikan si babybugs kemudian si tiger pula.. hmmmm... biasa nyer setiap sabtu atau ahad.. aku akan mandikan si manja aku tu.. tidak ada yang terkecuali.. sebab aku suka peluk dan cium kesayangan aku tu.. so.. aku pastikan yang durang seme ni bersih.. lepas mandi kan kedua2 kesayangan.. aku biarkan 2-2 nyer mengeringkan bulu sendiri... lepas agak kering bulu mereka.. operasi membersih telinga dan memotong kuku dimulakan... bermula dengan babybugs kemudian tiger.. seb baek la anak2 berbulu aku ni mudah di grooming.. bersihkan telinga membuat kan babybugs dan tiger seolah mau tidur.. asyik sangat la tu biler di belek telinga nyer... lepas bersihkan telinga... potong kuku pula.. disebabkan dah biasa.. so.. xde la aksi2 yang ganas.. semua bagai mengikut perintah je.. huhuh.. last!!! sikat bulu memasing dan bedak kan mereka.. hrmmmmm.... wangi dah anak2 kesayangan ku... lepas grooming.. masing2 di upah dengan wetfood kegemaran... masing2 makan bagai tak hengat.. abes makan.. semua anak2 berbulu ZZZZzzzzzz...


Si tiger yang khusyuk makan wetfood...


Babybugs pun khusyuk gak...


Hahahaha.. Tiger sangat2 kelahap.. da abes bahagian dia.. dia pergi pulak ke babybugs..


Si Tiger yang menghabeskan bahagian babybugs..


Babybugs yang dah kekenyangan..

Owh... hari sabtu aku tak berakhir di situ saja.. lepas memandikan si kesayangan.. aku membersihkan bahagian ruang tamu pula sambil si kesayangan tidur di satu sudut.. setelah selesai.. bersiap dan terus keluar menuju ke rumah kesayangan yang lama aku rindui.. sebulan gak tak jumpe si kesayangan ni... kesayangan yang aku maksud kan.. si Aqilla la... budak comel yg sentiasa tersenyum... melepak di rumah abang aku sehingga petang... selepas tu abang aku mengajak ke KLCC... berjalan mencari barang si kesayangan dan juga anak buah aku si Aniq.. berjalan la aku sehingga ke kul 10 malam di sana.. balik ke rumah abang kemudian aku zasssss pulang ke rumah..



Ahmad Irfan yang comel.. Muuuaahhh!!


Da pandai merangkak budak ni..


Kesayangan aku yang sentiasa ceria.. SENYUM!!!!


Sangat2 manje ngan aku.. huhuhuhu...

Pagi ahad nyer pula aku ade latihan perahu panjang dari kul 8 pagi sampai la 5 petang.. cam nak muntah ijo aku di paksa membuat kerahan tenaga... berlari 2.4km sambil di selangi dengan wat push-up... sit-up.. jumping jet.. lepas tu terus turun ke air.. membuat kayuhan melebihi 2km.. pengsan!!! naik ke darat buat pula latihan tahan menggunakan paddle.. sekali lagi sit-up... push-up.. cobra... muntah!!!! sepas tu baru dibenarkan berehat sehingga kul 2.. kul 2 turun semula ke air... membuat kayuhan.. sekali lagi kerahan tenaga... pitam!!!! habis latihan kul 5.. masing2 melepak di mamak.. balik rumah mata bagai di gam2.. penat nyer rasa sampai la hari ni... huhuhuhu....

Friday, May 15, 2009

Missing Star - Yuna

Tadi saje cari2 lagu.. tetiba aku dengar lagu ni.. cam best.. walaupun pendek je lagu nyer.. tapi aku suka lirik dia.. heheheheh lagu nyanyian yuna.. missing star..

Missing Star ~ Yuna
I can't never really tell you
Why i've been missing you a lot
And i just have to take another look
Of your photo in my wallet
 
And there's no reason why
I keep your t-shirt by my side when i sleep
Return when you really gone
 
It's like a missing star
That's always been up in your sky
It's like the rainbow never comes after the rain
It's like the sun never rises in every of your mornings
How am i supposed to live without those things
There are all you...

Thursday, May 14, 2009

Kepulangan yang di nanti...

Hmmmmm... agak lama aku tidak berteman... 2 bulan jugak la aku duduk di rumah tanpa teman.. sangat bosan... kini penantian yang ditunggu telah tiba.. aku dah amek balik anak2 berbulu kesayangan ku.. tapi aku hanya boleh membawa pulang cuma 2 ekor saja.. selebihnyer mak suruh tinggal kan di kampung ... :( cukup la 2 ekor menjadi peneman.. kata mak.. hmmmmm.... baik la mak.. aku turut kan saje.. kini aku sudah berteman kembali... walaupun cuma 2 ekor.. aku amat2 gembira.. pulangku disambut dengan suara mengiau si manje.. minta di belai.. minta di usap... sukeh!!! hidup ku kembali ceria.. welcome home sayang!!!!


Tiger yang sangat2 manje sekarang... geram!!!


Babybugs seperti biasa.. manje nyer makin melampau2..


Wednesday, May 13, 2009

ehem...

Lama aku tak hapdet blog ni.. penuh sawang dah.. ade member2 yang da membebel tanya biler nak hapdet blog... ye la!!! ye la!! aku nak hapdet la ni.. tapi hapdet skit je la yer.. skrg selain keje yang agak byk kat opis ni.. banyak la jugak nak wat cleaning data.. huhuhu... sekarang kul 5 je aku da gerak pulang.. cam dulu leh balik lambat skit.. la ni tak leh.. kul 6 petang aku da kena terpacak kat Kelab Tasik.. la ni latihan perahu panjang wat tetiap hari.... nak termuntah ijo gak la wat latihan tetiap hari... bukan setakat hari bekerja saje tau.. hari sabtu atau ahad pun ade.. kalo hari sabtu wat.. hari ahad xde la.. tapi kalo sabtu takde.. latihan akan di buat pada hari ahad.. huhuhuhu.. latihan akan dibuat sehingga la sampai hari pertandingan yer.. hari kejadian adalah pada 5-7 jun 2009.. pada kengkawan yang kawen pada hari2 tersebut.. mokcik mintak maap bebanyak la yer tak dapat menghadirkan diri ke mejlis korang... setakat ni yang kawen 6/6 aku da dapat 4 jemputan.. kad pun da sampai.. huhuhuhu.. maap bebanyak.. tak dapat datang.. Nanti la aku wat wish untuk korang yer.. huhuhuh... Untuk Kapt. Hamdan & Ida, Hasnulhakeem & Iz, Wan & pasangan dan juga Peah & pasangan.. aku mintak maap bebanyak tak dpt datang kenduri korang.. wat Kapt. Hamdan.. aku antor wakil je la ek.. ala.. bukan org lain.. buddy ko jugak.. merangkap kekasih terangku.. miahahahaha... ko buli la dia ek.. aku ijin kan... Ok la geng.. wa chow dulu.. selamat nonton gambor.. ekekekeke...


Masa ni tak ramai yang datang latihan.. ramai terlibat ngan perlawanan bola antara jabatan...


Aku 2 org pompuan yang datang.. jadi la.. dari xde langsung.. huhuhuhu...


Masa ni wat kayuhan 2km.. semput mokcik.. mintak nyawa...


Semua da kepenatan da masa ni.. masa ni pun da kul 7 lebih..


Seronok je masa ni.. apa yang penting.. KERJAAAAA SAMA... hehehehe

Tuesday, May 5, 2009

Bersawang sudah...

hehehehehe.. da lama aku tak hapdet.. kenkonon nak hapdet la kan.. tapi tak bergerak gak page ni.. dok je la entry lama tu tertonggok kat situ.. sorry yer.. aku cukup le bz minggu lepas.. tak sempat berhapdet cite pasal aku gi perlis.. pagi ni pun aku tak brape free tp gagahkan jugak tulis walau 100-200 patah kata.. huhuhuh.. nanti la aku hapdet lagi yer.. daaaaaa...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...