Friday, May 29, 2009

Biler aku wat marathon wayang

Hahahaha. cam hape je.. xde la marathon wayang.. tp dalam minggu ni je aku da tgk 3 wayang.. kira marathon la gak kan.. ni nanti nak tgk lagi ni.. huhuhuh.. minggu ni crite yang aku da tengok hmmm.. angles and demon.. monsters vs aliens ngan terbaru malam td aku tgk terminator salvation.... seme citer ni memang best la.. sebab aku suke.. aku kata best la..


Citer ni best... tak rugi ar tengok..


Cite ala2 ghini memang feveret aku.. huhuhuh... lawak je..


Citer ni aku rasa akan ade sambungan lagi..

Aku rasa cam nak tengok wayang lagi.. banyak lg crite yang x sempat tengok.. huhuhu.. marathon wayang yok... sape nak ikut!! angkat kaki....

3 Orang Mengetuk KeyBoard:

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

mari kita lari berganti2 tgk wayang di Alamanda...hhehehhe
duit tgh berkepok2 bnyk dalam bank nih

ahhahha

Ecah said... Best Blogger Tips

hamboi2.. berkepok yer.. meh kande tolong abeskan.. huhuhuu

::@FiQ said... Best Blogger Tips

aku penah buat mende yang same.. kirenye aku neh addict tgk wyg la...
huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...