Friday, June 12, 2009

I'm back!!!

ni muka lastday tournament.. ala2 minachi estet kelapa sawit... wakakakakak
Huhuhuhuhu.. baru dapat bernapas setelah sekian lama menyepi.. eh.. bukan menyepi terus ek.. ni kire nak mula bernapas balik la ni.. duk wat latihan perahu je la ni.. tak berkesempatan nak hapdet.. uwaaaaa!!!!!! ni pun gagah kan la jugak menghapdet... nanti korang rindu aku... aku tau tu... kan.. kan.. kan.. nanti2 la aku hapdet gambar aku.. banyak nau nak pilih.. ngan muka aku yang rentung ala2 minachi estet kelapa sawit.. smotip apekah??? k la.. nak bagi tau korang je ni.. yang aku masih bernapas kat muka bumi ni.. insyaALLAH sok aku hapdet kalo sempat yer.. banyak urusan perlu di selesaikan. aku kini menjadi budak skolah balik... saya budak baru belajar.... heheheheh... daaaaaa

6 Orang Mengetuk KeyBoard:

[yAN!e][pUTraJAya] said... Best Blogger Tips

dey minachi estet kelapa sawit...

lawa bandana merah atas kepala....

anney mamak precint 9 kasi ka? hahhaha

Ecah said... Best Blogger Tips

wakakakakakka... cettt!!!.. anney mamak presint 8 bagi lagi tanggechi... *mati la..

ayampinko said... Best Blogger Tips

alo..awak keje mana ek..
macam pernah tengok jer... backgroung ok.. bukan awak..

Ecah said... Best Blogger Tips

ayampinko : alooo... keje kat putrajaya.. memang la.. background kat presint 6 pusat rekreasi air.. huhuhuhuhu..

ayampinko said... Best Blogger Tips

oic..
bagus anda telah mengisi masa ngular anda..

Ecah said... Best Blogger Tips

ayampinko : yeaahhh!! syabas beaty... huhuuhu.. mana ade masa ngular.. ni masa terlebih la... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...