Tuesday, June 30, 2009

New toys for my furkids

Cadang nyer tadi nak gi amek scratch pad kat kedai pakcu.. da janji ngan pakcu nak amek .. tapi bila sampai sane.. uwaaaa!!! pekerja pakcu dah jual scratch pad yang aku order.. xpe2.. pakcu kata nnt dia order lain.. terpaksa la aku tunggu lagi..... sob..sob..sob.. pusing2 dalam kedai pakcu sekali mata aku elok je berenti kat mainan ni.. ehehehehe.. dah lama niat nak beli.. tp x terbeli2 lg.. kali ni pejam mata je la.. aku beli harness lg satu.. senang nak bwk berjalan 2 ekor tu nnt.. kalo bwk sekor je.. sekor lagi tu memekak dlm carrier.. pastu amek 2 biji bola loceng untk 2 ekor tu.. barang mainan yang dulu da jahanam.. adeh!!! ape la sakai benor kucing aku ni.. huhu... xpe.. balik nnt leh la anak berbulu aku tu main mende alah ni.. dan mainan itteewww adalah... tadaaaaa!!!! ehehehe.. kepada lia ngan adar.. jgn jeles ek.. miahahahaha...


Lepas ni kena rajin potong kuku durang..


xtau la brape lama tahan bola tu.. ekekeke

4 Orang Mengetuk KeyBoard:

ayampinko said... Best Blogger Tips

mende tu..
apakah tujuan menatang itu..
braperkah harga bende menatang itu..
pada siapakah ia berkhidmat..
sila jawab dengan sopan..

Ecah said... Best Blogger Tips

ayampinko : menatang terbabit adalah cat tree dan juga 2 biji bola berloceng..
tujuan menatang itteww adalah utk anak berbulu aku berehat dan juga mencakar.. bola berloceng terbabit kegunaan nyer adelah utk disepak diterajang dan dikejar...
rege untuk 2-2 menatang terbabit adelah dalam 80++
menatang tersebut haruslah berkhidmat untuk anak berbulu aku...
sudah di jawab dengan sopan kan.. :p

Mr & Mrs MonDoK said... Best Blogger Tips

.:: Uik???!!!! Memang ku jeles banget nieh... Anak-anak jantanku itu sudah mula mengganas... Dalam perkiraan untuk menghantar diorang ke klinik untuk disunatkan... Muahahaha!!! ::.

ayampinko said... Best Blogger Tips

bagus...
mari makan saya belanja kamu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...