Wednesday, September 2, 2009

Buah Hati Baru

Hmmmm.. rasa sunyi bila kat umah xde kucing.. rumah da kemas skit2.. nanti nak sambung kemas lagi.. Sok nak balik kampung.. mak call semalam suh amek anak kucing kat umah.. Bila di pikir-pikir kan balik.. kesian plak kalo dia sekor2.. x berteman masa aku takde kat umah nanti.. aku amek keputusan untuk amek lagi sekor.. tadi ke kedai pakcu.. budak kecik ni ade kat kedai pakcu lebih kurang hampir 3 minggu.. masa aku hantar babybugs ke sana dia baru pakcu adopt.. ade budak skolah jumpe dia kat tepi longkang.. duduk atas sedara dia yang da mati.. kesian... :( masa jumpe tu mmg teruk la jugak keadaan dia.. badan penuh kurap.. telinga muka seme berkurap.. budak skolah tu hantar ke kedai pakcu.. masa tiger sakit lagi aku da berkenan ngan budak ni.. sungguh pun badan dia penuh kurap masa tu.. tapi perangai dia cukup mencuit hati aku.. hehehe.. so.. aku amek keputusan untuk adopt budak kecik ni.. memang dari hari tu lagi pakcu da offer suh adopt budak kecik ni.. aku cakap xpe la dulu.. tengok keadaan.. tadi pegi.. budak kecik ni ade lagi.. rezeki aku.. ingat nak amek terus.. tapi pakcu cakap suh hold dulu.. tunggu dia besar skit atau kucing yang lagi sekor tu da ade kat umah baru amek.. ok la tu.. janji dia da jadi milik aku.. hehehe.. sangat teruja tengok si chomel ni.. tak sabar nyer nak bwk blk umah.. umah sangat sunyi... nanti sok aku amek yg kat umah mak.. aku upload gmbr lagi yer.. nak bagi nama ape ek.. ade cadangan tak..




Seperti ada sehsuatu.. Mata agak biru...


Susu yang berbaki dimulut buat dia kelihatan chomelll!!!


Tengah melepak kat pasir.. hehehe..

4 Orang Mengetuk KeyBoard:

♣haNie♣ said... Best Blogger Tips

nyah!!
comel anak ko noks...
mata biru..
mat salleh gitu..
hahahaha..
siyes...comel..

kasik la nama C.K..
C Kelabu...
bkn Calvin Klein hokeh..
hahaha

Mr & Mrs MonDoK said... Best Blogger Tips

.:: Ada 2 nanti kan?? Letak la TOM & JERRY... Hiks!!! ::.

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : nyah!! mmg comel pun.. sgt2 comel.. geram mak tgk nyah..

adar : hehehe... yup.. nnt ade 2.. hr n nak blk amek kat kg... yeah!!!

linda_cute@misslyn said... Best Blogger Tips

letak le nama Upin & Ipin...
comey siot le...geram lak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...