Monday, September 7, 2009

Kamoo sangat comel!!

Yeah!! 2-2 anak berbulu da ade kat umah.. sangat seronok.. umah da x sunyi lagi da.. suka tengok telatah si kecik.. owh ye.. da bagi nama pada ke-2 ekor anak berbulu.. Tango dan Bravo.. hehehe.. Jangan salah kan mak.. bukan mak yang pilih nama tu ye dek non!!. my dear yang letak nama tu.. bila bagi nama cadangan kat dia.. seme nyer tak berkenan.. lantak kan.. letak la nama 2 ekor tu tango dan bravo.. ala2 ashkar kata nyer.. cettt!!! sampai anak berbulu aku tu pun nak di ashkar kan.. hahahah.. *mati la kalo dia baca ni.. da la skrg dia rajin tengok blog mak.. lepas anak buah dia bagi tau yang gambar dia ade dalam blog ni.. terus jadi pembaca tegar.. kata nya... hahaha... *matii la.. kepada anak buah my dear tu.. trime kasih la tolong bagi tau ek.. :).. mak tau kamu pun baca blog ni.. trime kasih la sebab baca.. heheeheh... iklan la plak..

Ok.. berbalik pada cite anak2 berbulu mak tu.. ni la dia.. sekor tu pembuli tegar.. tapi yang di buli pun tak sedar diri gak.. tak padan ngan kecik.. bila si Tango diam.. dia lak yang kaco orang tu... Haa.. mari lah jamu mata korang ngan gambar2 anak berbulu mak tu...


Si Pembuli.. Tango Yang di buli.. Bravo



Tango tengah tengok Bravo..


Bravo yang comel..


Operasi pem"buli"an bermula.. :)


Waaacaaaaaa!!!!!!


Amek kau!!! Dushhh!!! Gedebak!! Gedebuk!!!

Itu hanya aksi2 yang sempat di snap.. nak tengok pem"buli"an seterusnya.. leh la tgk video ni ek.. Enjoy!!!!


4 Orang Mengetuk KeyBoard:

[ Hanie ] said... Best Blogger Tips

aaa ingatkan sape la comel tu (dlm hati teringat diri sndiri rupenye kucing dieeee..haha :P

Mr & Mrs MonDoK said... Best Blogger Tips

.:: Weeee!!! Syiokkk!!! ::.

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said... Best Blogger Tips

yer yer...saya akui..
saya sangat comel...
hahhahha

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : hahahah.. kucing sayer mmg comel!!!

adar : mmg syiookkk wooo!!

yanie : perahsan la kamoo... hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...