Thursday, September 3, 2009

Selamat Hari Lahir Ayah

Kejap je masa berlalu.. aku pun da besau panjang.. da tua pong.. hahahaha.. *sedau diri pon.. hari ni hari lahir pak aku.. yezzzz.. Hari ni adalah hari kelahiran Encik Abu Bakar bin Ujang @ ayah aku yang ke 68... uiks.. sudah tua la ayah!!! hehehe.. ayah aku muda2 dulu ensem wooo!! kalo tak takkan la mak aku terpikat kan!! dengar mak aku cite camne durang kenal cam lawak je.. ayah aku selalu panggey mak aku ayam katek.. hahahahah.. tapi mak aku cakap.. panggey2 ayam katek.. ayam katek ni jugak la awak kawen.. dapat 6 orang anak lagi.. miahahahahaha 2 dia ayat mak aku.. kejap lagi lepas keje aku terus balik kampung.. mau seleberet itu pak abu nyer bufday lah.. hehehehe.. ape yang aku hadiah kan kat ayah aku.. aku tak tau nak bg ape benor nye.. tp aku teringat yang ayah aku suka baca buku.. dulu aku da belikan 2 buku sirah rasul ngan kiamat.. kali ni aku bagi dia tafsir Al-Quran plak....


Ni la dia ayah mokcik.. En. Abu Bakar bin Ujang... mai secawan!! hehehe


Ayah ngan sebahagian cucunyer..


Ni hadiah untuk ayah.. bagus tafsir al-quran ni..


Da siap bungkus.. hehehehe

1 Orang Mengetuk KeyBoard:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said... Best Blogger Tips

selamat hari lahir pakcik


dengan pertanyaan iringan...bila nak dapat menantu askoke?


hahahhahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...