Wednesday, September 9, 2009

Sesi berBuka pOse dan BeRokBen terBang miLik HaniE SenGaL..

Hahahahaha.. motippp tajuk entry!!!! kehmain lagi kan.. saje je tu.. saje bagi budak nun di atas bukit tu jeles.. sajerk je.. semalam sesi berbuka pose bersama budak opis dan jugak seorang blogger tegar... hahahah.. nanti kan kemunculan nyer.. ok.. berbalik pada citer.. semalam aku, apiz, bad, natt ngan YaniE berbuka kat aunty aini's garden cafe nilai.. seperti yang dirancang.. bertolak dari ofis aku kul 6.. tapi atas sebab2 yg x dapat di elakkan... bad sampai lambat.. xpe2.. laju giler ko bawak kete bad weiii.. da la seme lom kawen lg.. takpe2.. janji seme da selamat.. sampai di sana dalam kul 6.45 ptg.. ok la tu kan.. xde la tunggu lama sangat.. ok la.. jamu la mata korang ngan santapan ini yer.. hehehehe...


Di sini la tempat yang di tuju...


Ini adalah acara wajib...


Gedik lag.. hahahahah


Yang wanita sebok memilih menu..


Yang lelaki.. sebok ngan tipong masing2...


Antara menu yang ade.. malay n western.. nyum!!!


Gigih aku menunggu wanita 2 org itteewww memilih menu...



Haaa.. ni la menu untuk berbuka semalam.. Daging salai masak lemak cili api, sambal udang petai, kailan ikan masin, sup tulang , telur dadar dan sambal belacan bersama ulam.. nyum!! nyum!!.. ko makan ke mentedarah ni weiii.. hahahahahah


ni wajib.. penuh meja kan.. sori la.. gambar blur.. masa ni da gelap.. lampu lom bukak lagi..


2 wanita ayu..


aku ngan dessert yang mabeles...


owh!! sehsuatu ni.. ini adalah berokben milik hanie sengal yang terbang merata-rata.. hahahahaha..

itu lah citer saya untuk hari ni.. sekian.. :p

3 Orang Mengetuk KeyBoard:

♣haNie♣ said... Best Blogger Tips

ecahhhh!!!
aummm..
ngap! ngap!!
geget tinger dia!!!
hahaha

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said... Best Blogger Tips

fuh!
selamat....!
gambar kontobesi tak kuar kat sini

kekkekkekkee......yer...kami yg ayu memang lambat sket pilih menu....

ekkekekek....tetiba nampak berukben dak hanie dok atas teksi KLIA...

hahhahhahha

Ecah said... Best Blogger Tips

hanie : mak gerun nyah!!! hahahahah

yanie : hahaha. gambar kontebesi kat FB.. berukben hanie mmg suka terbang melata.. hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...