Tuesday, October 19, 2010

.:: Makan2.. Ternampak mahkluk ini.. Comel!! ::.

Tak ingat hari ape.. tapi yang pasti.. masa tu gi makan kat senawang.. Kat kedai nasi lemak favourite cik esah... Kalo balik senawang, di situ la cik esah akan melepak pekena nasi lemak.. Pakcik dikedai tu memang peramah.. peramah yang amat.. suka ajak berborak.. tengah2 makan.. ade la sekor makhluk ni yang bagi pandangan cik esah memang comel.. . x kira!! korang kata x comel lantak la.. tapi bagi cik esah.. beliau sgt comel!!makhluk terbabet duk menunggu bawah meja.. alahai.. sian kamoo sayang.. lapar barangkali.. cik esah beri ayam goreng yang ada di pinggan.. memang kamoo sangat lapar.. dengan kelahap kamoo makan yer.. last2.. seme ayam cik esah bagi kat dia.. Ni la dia makhluk terbabet!!.. suka tengok mata bulat dia.. Pinjam boley?? =)


Mata kamoo yang boolat!! Cair hati cik esah..
Tak dapat nak bawa kamoo pulang sayang.. Skrg Kuota dirumah sudah penuh... Nanti kita jumpa lagi yer.. =)


1 Orang Mengetuk KeyBoard:

Sahruddin Esa said... Best Blogger Tips

Bulatsssss......sukeeee aku kat dieeeer!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...