Monday, April 25, 2011

Telah kuberi nama

Salam semua.. lama tul tak menghapdet blog.. maaf la yer.. sebab kebizian yang melampau.. KURUSus sana sini.. hahahah!!! opppsss!! Mesti korang semua rindu kan.. bluweeekkk!!! sila muntah ijo..hahaha!! abaikan.. ok.. sebenarnya nak update pasal PTS ngan NoName.. Cik Esah dah bagi nama pada durang.. NoName Cik Esah bagi nama TUAH.. PTS plak Cik Esah bagi nama LEKIU.. ok la tu kan.. adik bradik pahlawan melayu lama.. leh geng ngan JEBAT milik Cik Nerq.. hehehehe.. Ni update terbaru pasal TUAH dan LEKIU.. 2-2 ekor ni Alhamdulillah da sihat sepenuhnya.. Sangat aktif dan sangat manja.... Lebih2 lagi TUAH.. kalo nak tido je mesti cari Cik Esah.. sila la menjamu mata yer dengan gambar2 dan video dibawah.. 

Muka LEKIU yang sangat sweet.. Geram!!

Luka LEKIU yang dah sembuh sepenuhnya.. mcm kesan jahitan lak..

Comel dan sweet kan saya!! :)

Mata saya boolat!! Cik Esah suka picit2 muka saya.. Sakit tau!

Nama saya TUAH.. saya sangat manja.. tapi ngan Cik Esah sorang saje.. :)

Mata saya pakai celak :)

Sesi bersenam.. Mari sihatkan badan..

Boolat mata masing2
Video ni Cik Esah amek selepas seminggu TUAH dan LEKIU kat umah.. kalo perasan.. masa ni luka LEKIU masih lom sembuh sepenuhnya..

Muka TUAH yang sangat manja.. alahai... Tapi ngan Cik Esah sorang je la..  Kalo ngan orang lain.. jangan harap.. Pegang pun x dapat.. hehehe

Video ni selepas budak 2 ekor ni berada kat umah.. Luka LEKIU sudah sembuh sepenuhnya.. Teima kasih pada TEDI sebab cadangkan sup ikan haruan.. cepat luka budak ni kering..

Ok.. Seme dah menjamu mata kan.. Nanti CIk Esah update lagi yer.. Daaaa

5 Orang Mengetuk KeyBoard:

thefluffies said... Best Blogger Tips

Membesarlah dengan debab dan hensem macam abang Jebat Cullen ye adik² :D

Ecah said... Best Blogger Tips

Nerq : Ye! ye! Nak mereka gomok mcm jebat cullen gak.. nge nge nge...

meowwmania said... Best Blogger Tips

alhamdulillah...gembira tgk keadaan budak 2 ekor tu semakin baik

dah semakin comel dan sihat

tima kasih pada cik Ecah yg baik hati :)

Ecah said... Best Blogger Tips

terima kasih meowwmania :)

Juz Call Me Sharz said... Best Blogger Tips

sweet sangat...comel je dorang nie... =)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...