Thursday, May 5, 2011

Saya sedang serabut togeyh!! =)

Yeahhh!!! Begitu la kekdahnyer yer kekanak sekalian. Cik Esah sedang serabut togeyh! Pinjam ayat orang terbabet kalo dia tengah serabut.. Ampunkan saya penunggu gua.. ampunkan saya penunggu gua.. Hik hik hik.. OK! Sekarang ni Cik Esah sedang bersilat bersama buku2 tercinta untul final exam.. Ade lagi 2 paper.. Hari ahad ni abesh... Maka selepas itu Cik Esah boley bersuka ria.. Dibawah bulan purnama.. Oppppsss!! silap..  Takde le suka bebenor.. Tapi suka gak la sebab lepas tu leh cuti panjang skit. Bulan 9 baru masuk balik... Yeah!! Yeah!! Peace!! Tetiba!! TAPI sebelum itu tetap la kena menelaah ape yang patutkan.. Ini pun nak menelaah.. mata ala2 nak pejam je ni.. Ish! Ish! Ish! Bangun!! Cik Esah bleh digambarkan seperti gegambar di bawah rasanyer sekarang ni.. hahahahah!! Rasain!.. Mari.. mari..mari..
Bajet rajin menelaah la.. Rajin bebenor!! Aiyakk!! Pening sudah..
Sudah hampir stress dibuatnya.. Arrgghhhhh!!!!! Wacaaaa!!!

Takpe.. takpe.. saya cuba jadi rajin.. Saya baca buku dengan hati yang gembira...

 DAN 
*
*
*
*
*
Ini lah hasilnya!!! Hak! Hak! Hak! Berjaya!!! =)
Takpe.. Setakat ini saje.. tak lama je lagi Cah oii.. Last paper hari ahad.. Nanti boleh la anda beronggeng tanpa had yer.. =) Ape2 pun.. lepas abes final exam ni Cik Esah nak beramas mesra ke tempat terbabet hokey!! 

Mau ke facial.. Muka sudah berkarat gamaknya.. Hasil pengoksidaan kulit terlampau.. Hehehehe..
Juga berurut yer hadek2!!.. Badan sangat letih hokey!!
Dan juga mandi susu!! Hak hak hak!! yang ni xtau lagi.. Lom kompom lagi..
Haaaaa!!! Lepas exam harusla memanjakan diri kan.. agar diri nampak mude belia  segar bugar ghetu.. Walaupun umur sudah mau masuk 3series kan.. Tapi kena la nampak cam kekanak riang gak kan.. HARUS!!! Kerana kejelitaan adalah hak milik setiap insan.. Bluweeeekkk!!! Sila muntah ijo.. OK la .. Habes sudah Cik Esah merapu.. Nak sambung menelaah semula.. Chaiyookk!! Chaiyoookk!!!.........
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 Orang Mengetuk KeyBoard:

PhatLady said... Best Blogger Tips

wahhhhhhhhhhhhhh..kemain plan pas exam yek cah.!! tp siryes kali nih mmg lame cuti kan..?? pas raya baruk masyukk... ehh salah.. masuk..!!

gud luck cahh!! chaiyyyokk!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...