Thursday, May 26, 2011

UPDATE : TUAH , LEKIU DAN LEKIR

Ramai yang tertanya-tanya akan perkembangan Tuah dan Lekiu atau dulu mereka lebih dikenali dengan nama No Name dan PTS.. Alhamdulillah.. Ke-2 anak kucing ini sedang membesar bagai johan kek umah Cik Esah.. Gelagat durang? Haiihh laa.. Kalo dah namanyer anak kucing.. Maka macam biasa la.. Cukup la keluar 2 ekor ni.. boleh karam ruang tamu dibuatnya.. Selasa lepas sempat membuat sesi photoshoot untuk mereka.. Almaklum la.. selepas kejadian tu.. ade yang bertanya perkembangan mereka.. Dan untuk kalian yang sentiasa mendoakan mereka.. Terima kasih atas doa kalian.. Mereka kini membesar bagai johan.. Sape pula si Lekir? Owhh.. Lekir ni kucing yang Cik Esah rasa yang berumur dalam lingkungan 6 bulan.. Cik Esah jumpa dia berkeliaran di bawah apartment Cik Esah tinggal.. Kasihankan budak itu.. Cik Esah ambil dan bela buat sementara waktu.. Iklan untuk sesiapa yang kehilangan kucing pun dah diletak.. Namun tiada sebarang panggilan yang Cik Esah terima.. Makanya.. Cik Esah anggap Lekir mungkin dibuang oleh tuannya.. Wallahualam.. Untuk kalian yang tau mengenai cerita Tuah dan Lekiu.. Sila lah cuci mata anda yer.. =)

Hai!! Saya TUAH @ No Name.. NI masa mula2 mummy jumpa saya..
Saya sekarang dah sihat =)
Hai!! Saya LEKIU @ PTS.. Ni masa mula2 mummy jumpa saya..
Sekarang.. saya dah sihat =)
Hai!! Saya LEKIR.. Ni masa mula2 mummy jumpa saya..
Ini saya sekarang =)
Mummy cakap.. Susah nak ambil gambar saya..

Saya pun sama.. Mummy cakap.. saya tak reti duk diam..

Mummy cakap saya baik.. Senang ambil gambar saya =)
Mummy suruh baring.. Tapi saya x suke!
Mummy suh saya bring gak.. Tapi kejap jer.. Hehehehe
Saya juga yang senang kan? =)
Susah kan nak ambil gambar saya?

Saya nampak sesuatu.. Ape tu?
Mummy cakap saya suke interprem.. Memang!
Ok la semua!! Saya nak rehat.. Mummy cakap.. Nanti mummy update lagi yer.. Nanti meleleh lak air liur korang..

Ok la semua yer.. setakat ni dulu update perkembangan mereka.. Nanti Cik Esah update lagi yer.. Daaaa!!

5 Orang Mengetuk KeyBoard:

meowwmania said... Best Blogger Tips

ya Allah! comelnya bebudak ni...geram tgk!!

GtHans said... Best Blogger Tips

nak lempang bebudak ni bleh tak..ekeke ;p

sI tEDI said... Best Blogger Tips

wah wah wah.. comellll!!

Juz Call Me Sharz said... Best Blogger Tips

bahagianya bile tengok yang dulu sakit sekarang dah sihat!!! rajin2 update gambar dorang k!! =))

Esah said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah.. Berkat doa semua.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...