Monday, July 4, 2011

12 Budak berbulu da wangi.. Yeaahhh!!

Sabtu yang lepas tidak tahu ke mana.. Tidak tahu mau buat ape.. 3 ekor yang baru diambil semula pun sudah sihat.. Badan mereka agak berbau.. maka.. jadinya.. Mereka harus dimandikan!!! Yeahhh!! Main air.. *kemon cah!! jgn jadi budak kecik ok? Pedulik ape? Ai suka.. hik hik hik.. Jadi semuanya harus dimandikan.. Harus!! Bermula dari 3 petang.. sekor2 dimandikan.. dan penyudahnya ialah jam 7 mlm.. Pheeewwwhhh!!! Penat.. Rasa nak patah pingang.. Mandikan budak kecik 6 ekor tu xpe lagi.. Cuma nak mandikan 6 ekor gedabak overweight tu yang agak memenatkan.. walaupun memasing agak cool masa mandi... Tapi yang paling best ialah mandikan LEKIR.. Dia lah yang paling diam.. Duk Diam je dalam sinki.. huhuhuh.. Sudah dimandikan.. haruslah bagi hadiahkan.. MAKAN!! ok.. selesai makan.. harus bergulingan.. ZzzZzzzZZzzz..

LEKIR : Atas skit mummy.. Ke kanan skit..
MUMMY : Sini?.. (Sambil menggaru badan lekir yg basah)
LEKIR : Bukan.. Ke kanan skit mummy.. ok.. Arrrrgggghhhhh... Sedap nyer.. garu lagi mummy.. (Sambil wat mata stim)
MUMMY : Sudah lah! Melampau lak ek.. Orang suruh mandi.. Bukan wat SPA.. SEPAK mau?
LEKIR : Tak mau.. tak mau.. Ok2 mummy.. lekir mandi yer..
.:: BUDAK NI PALING SENANG MANDIKAN... DUK DIAM JE DALAM SINKI... =) ::.

Oleh kerana semunya telah wangi.. Malam ni leh menyempit ngan mummy yer.

3 Orang Mengetuk KeyBoard:

GtHans said... Best Blogger Tips

wahhh rajinnya Cah..budak2 blkg ni mandi sendiri jer..ehehe

meowwmania said... Best Blogger Tips

bergelimpangan lah dorang tu tidur lepas mandi kan :)

Esah said... Best Blogger Tips

cikgu : kena mandikan.. sebab durang suka menyempit ngan cah kalo kat ruang tamu.. lagipun suka kalo durang wangi2.. hehehehe...

meoww : heheh.. yup.. bergelimpangan selepas kekenyangan dan mandi.. selesa durang.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...