Monday, October 17, 2011

Dah Berkulat Kata Nya... =)

Telah lama gak meninggalkan ape yang dinamakan blog ni.. Apekah?? Owh yer.. Kengkawan kata dah bersawang.. Berkulat.. Ade hantu pocong yang dah duk menumpang kat sini wat rumah katanya.. Cettt!!! Over tau korang.. Baru tak sampai 2 bulan dah bising2.. Ye la.. yela.. untuk tidak menghampakan permintaan para pembaca.. peminat2 dan juga silent reader yang dahagakan cerita dlm blog ni.. Ku gagahkan jua menulis... Bluweeekkk!!!! Sila muntah ijo.. Hahahahaha!!! Over tau kau Cik Esah.. *pitam!!!

Ok2.. Untuk menyegarkan semula blog ini.. Takde citer menarik.. Tp.. korang baca la ek.. 

Dah lama tak menepekkan gambar adik bradik kat sini.. huhu.. Oh ye.. Cik Esah sangat rindukan insan di dalam gambar bawah ni.. Abg Teh & Kak Teh... Walaupun balik kampung.. tapi takde nyer la sempat nak jumpa.. huk huk huk.. Abg Teh & Kak Teh.. Miss u both.. Bila nak banjer makan ni.. Semendang gambar makan tag kat gua.. Uwaaa!! Itu lah motip nyer.. miahahahah!!!






Peace!~!!

4 Orang Mengetuk KeyBoard:

GtHans said... Best Blogger Tips

meh Kakak tolong vakumkan sawang tu..hik2

Esah said... Best Blogger Tips

hik hik hik... tolong vacum yer kak.. err.. shark rajin leh tolong kan.. lol

MamaBetty said... Best Blogger Tips

wah wah Bobok..mengadu yek...meh la kawan ngan Bokashi..korg dah sama2 buncit dah auntie tgk..sesuai kalau main guling2 berdua..hukhukhuk..dan oh yea..auntie mmg comel..skali pandang jennifer aniston..dua kali pandang mcm megan fox..betull....(ecah..sila muntah skrg)..hhahhahaha

Esah said... Best Blogger Tips

@MamaBetty
Hahahah!!! *pitam!!! megan fox katanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...